Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Var hos legen for første gang på lenge. Jeg følte meg faktisk litt "billig" da jeg stod i bare stringtrusa! Hadde nok brukt "vanlig" dersom jeg hadde tenkt på det før. Er jeg helt på jordet, eller tenker andre på same måten?
Livets datter Skrevet 22. april 2003 #2 Skrevet 22. april 2003 Jeg også hadde stringtruse på meg sist jeg var hos legen. Er jo dette jeg bruker til vanlig, så jeg tenkte ikke noe mer over det. Følte meg ikke billig, nei. Da er det viktigere for meg at trusekanten, armhuler, legger o.l. er vedlikeholdt med "hekksaksa", og at ører, negler osv er rene og pene!
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 Herligheten - om dere ikke føler dere billige ellers i en string - hvorfor hos legen? Ingen grunn til å føle dette - synes jeg - og regn med at legen har sett en spretten jneterumpe i string før.
Livets datter Skrevet 22. april 2003 #4 Skrevet 22. april 2003 - og regn med at legen har sett en spretten jneterumpe i string før. Sannsynligvis ikke et så sprettent eksemplar som min!!!
monja Skrevet 22. april 2003 #5 Skrevet 22. april 2003 Antakeligvis har legen sett verre ting enn spretne jenterumper med string, eller er det string i spretne jenterumper??
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #6 Skrevet 22. april 2003 Satt mange sprøyter i hofte/rumpa til jenter med stringtruse, og vært med på mange GU-undersøkelser hvor jenter bruker string. Det er helt normalt og de fleste bruker faktisk string i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå