Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Noen som har en AGE øko_Lavmat 508 og kan fortelle meg hva som er ullprogrammet???? Har overtatt en gammel vaskemaskin med leiligheten og MÅ vaske ullklær nå men har ikke peil på hva som er ullprogrammet.... TUSEN TAKK FOR ALL HJELP
Gjest Blondie65 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Vanligvis er det et merke med et sånn "ullnøste" for ullprogram? Kan du søke etter / bestille bruksanvisningen her?
Gjest ts Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Tusen takk for hjelpen. Dessverre er modellen så gammel at den ikke lengre finnes på nett, men jeg bestillte en bruksanvisning. Så er det bare å håpe at den finnes. Problemet med programmene er at de bare er numerert uten noen tegn eller forklaringer på maskinen..
Leo Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Vil du ha et raskt svar, kan du ringe hit eller AEG/Electrolux direkte. Spørsmålet ditt er sannsynligvis meget enkelt for en som har vært en stund i bransjen.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Vil du ha et raskt svar, kan du ringe hit eller AEG/Electrolux direkte. Spørsmålet ditt er sannsynligvis meget enkelt for en som har vært en stund i bransjen. Tusen hjertelig!!!! Etter noen søk så fant jeg bruksanvisningen på den første siden du linket til! Og jeg som har googlet leeenge Da blir det ullvask Tak for hjelpen begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå