Gjest Mistenksom Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Sitter her og grubler litt, for jeg oppdaget ved en tilfeldighet at min samboer har ringt en dame som han aldri har nevnt noe om klokken halv ett på natten en kveld vi var ute sammen... Dette fikk jeg ikke med meg, vi hang ikke sammen hele kvelden... Har ikke sagt noe til han, og kan egentlig ikke gjøre det heller p.g.a måten jeg fant det ut, men hadde du blitt mistenksom? Føler meg litt vel dum og sykelig kontrollfreak, men jeg har denne grusomme magefølelsen...
Bomull Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Forlanger du virkelig at han skal fortelle deg om alle han ringer?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Skjønner at du blir litt mistenksom, jeg er slik selv, pga svært negative erfaringer med et par exer, som dro flørting med andre så langt at det ble til utroskap. MEN: om dette er det eneste tegnet, ville jeg slått det fra meg likevel. Kanskje noen av vennene hans var på fest hos denne kvinnen, og han lurte på om de snart skulle ut, eller et eller annet. Kanskje en annen person måtte låne telefonen hans for å kontakte henne. Det kan være så mye. Ikke plag deg selv med mistenksomhet før det er større grunn til det. :-)
Gjest TS Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 jeg forlanger ikke at han skal fortelle meg hvem han ringer, men ofte så er det slik at samboere kjenner de samme menneskene, og jeg tror at han vet hvem det er naturlig at jeg ville ringe fra fest. derfor stusset jeg litt, da denne kvinnen aldri har blitt nevnt med ord. Vet at det er liten grunn til å mistenke han for noe som helst, så jeg skal prøve å følge rådet til gjest ovenfor her Hun kan jo ha rett i at det bare er noen som har lånt telefonen hans eller noe... Men har reagert litt på at han er kjapp med at han sletter all aktivitet på telefonen umiddelbart etter den har forekommet (dette gjør han mens jeg ser på)... Synes bare det er rart, jeg gjør aldri det... Men folk er jo forskjellige...
Bomull Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 jeg forlanger ikke at han skal fortelle meg hvem han ringer, men ofte så er det slik at samboere kjenner de samme menneskene, og jeg tror at han vet hvem det er naturlig at jeg ville ringe fra fest. derfor stusset jeg litt, da denne kvinnen aldri har blitt nevnt med ord. Vet at det er liten grunn til å mistenke han for noe som helst, så jeg skal prøve å følge rådet til gjest ovenfor her Hun kan jo ha rett i at det bare er noen som har lånt telefonen hans eller noe... Men har reagert litt på at han er kjapp med at han sletter all aktivitet på telefonen umiddelbart etter den har forekommet (dette gjør han mens jeg ser på)... Synes bare det er rart, jeg gjør aldri det... Men folk er jo forskjellige... Dette hadde jeg nok heller reagert mer på...
katla Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Sjekker dere kjærestens telefon??? Det ville jeg aldri gjort. Ting kan jo misforstås også. Har fått mange meldinger, som bare var hyggelig og tøysete ment, men som sikkert kunne misforstås hvis man leste med mistenksomme øyne. Men nå leser ikke vi hvert komma på hverandres mobiler heller da.
Gjest Gjest_Martin_* Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg mener du har all grunn til å stusse. Å ringe ei dame midt på natta er en ting, at han sletter loggen mange hakk verre. Hvorfor i alle verden gjør han nå det? Før jeg selv ble bedratt hadde jeg svart som noen av de andre her at man aldri skal sjekke partneren mobil eller spørre om slikt. Det er jo en edel tanke. Men jeg lærte den harde veien at man kan bli bedratt. Jeg kom over hennes utroskap ved en tilfeldighet (via nettet), men bestilte siden telefonlogger og fikk der bekreftelsen på at hun hadde fortsatt kontakten selv etter at hun var avslørt. Mitt råd er at du noterer disse hendelsene bak øret, og være observant. Sjekk for all del mobilen hans - for dersom han ikke er utro har dere jo ikke hemmeligheter for hverandre og slikt skal derfor ikke være noe problem.
Gjest nextlife Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Sjekk for all del mobilen hans - for dersom han ikke er utro har dere jo ikke hemmeligheter for hverandre og slikt skal derfor ikke være noe problem. Litt OT, men... Dette er jeg helt uenig i. En mobiltelefon er privat, og ingen har noe med å sjekke andres mobiler. Jeg er ikke utro, og har ikke "hemmeligheter" for mannen min, men nåde han om han rører mobilen min
Gjest Tigress Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Jeg ville bare vært litt observant i fremtiden. Selv driver jeg stadig o ringer til rare mennesker på rare tidspunkt, lille Tigress har ikke helt fått med seg denne tastelåsen på mobiltelefonen sin. Forøvrig er jeg enig med de som mener du bør holde deg unna kjærestens mobiltelefon - den er privat, og helt uskyldige meldinger kan misforstås. Jeg sletter ofte meldinger på telefonen min fordi de kan misforstås, ikke fordi det er noe å misforstå (skjønte dere den, det er ikke sikkert den kom ut like klart som det var inni mitt hode...)!
Cienna Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har ingen hemmeligheter på min mobil, men når venner sender melding til meg, så er meldingen til meg og ingen andre...derfor vil jeg ikk at sambo skal røre mobilen min...rører ikke hans heller... Han sletter ofte meldinger i det han får dem, men fordi han har dårlig minne på mobben, og meldingene ikke er noe viktig(trening, jobb etc) Men...ringte han et nummer som du sjekket opp siden du visste at det var en kvinne eller var det et nummer allerede lå på mobilen? Høres ut som om noen har lånt mobben eller noe...eller kanskje noen ringte feil og han ringte tilbake? Har du noen grunner til å mistenke ham?
Gjest Bedratt kone Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Spør ham da vel! "-Kjenner du en som heter xxxx? Jo, for at hun ringte til min tlf her om dagen og skulle ha tak i Per. Er det noen du jobber sammen med?" Så kan du se reaksjonen hans.... Ellers hadde jeg overhodet ikke hatt noen skrupler med å sjekke telefon og mail. Synes virkelig man har all rett til det hvis man er samboere og har fellesutgifter. Hvem vil vel dele broderlig med en utro venn? Ikke jeg!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 bare si at du lånte telefonen, og at du tilfeldigvis så det da. ja det kan kanskje høres dumt ut, men hvorfor ikke. siden du er usikker? spør ! lykke til
Gjest Bond Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Men har reagert litt på at han er kjapp med at han sletter all aktivitet på telefonen umiddelbart etter den har forekommet (dette gjør han mens jeg ser på)... Synes bare det er rart, jeg gjør aldri det... Men folk er jo forskjellige... Det MÅ heller ikke være noe, samboeren min har samme vanen, og det er bare at han liker å ha telefonen ryddig. Jeg er sånn som samler på fine sms-er fra ham eller lignende, har noen igjen fra flere år tilbake, men han er typen som sletter sms så fort han får de. Og nei, jeg er ikke bare naiv Og, for meg er ikke mobil noe privat greie. Det er da ikke noe dagbok da? Ikke at jeg sjekker hans telefon noen ganger, men hvis det hadde blitt noe fy fy hadde jeg sikkert startet å tenke noe. Endret 4. januar 2008 av mrs_bond
Gjest lissi32 Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 jeg forlanger ikke at han skal fortelle meg hvem han ringer, men ofte så er det slik at samboere kjenner de samme menneskene, og jeg tror at han vet hvem det er naturlig at jeg ville ringe fra fest. derfor stusset jeg litt, da denne kvinnen aldri har blitt nevnt med ord. Vet at det er liten grunn til å mistenke han for noe som helst, så jeg skal prøve å følge rådet til gjest ovenfor her Hun kan jo ha rett i at det bare er noen som har lånt telefonen hans eller noe... Men har reagert litt på at han er kjapp med at han sletter all aktivitet på telefonen umiddelbart etter den har forekommet (dette gjør han mens jeg ser på)... Synes bare det er rart, jeg gjør aldri det... Men folk er jo forskjellige... Det er jo veldig rart??? Jeg hadde reagert tvert om min samboer gjorde det. Dessuten spør jeg om alle ting jeg er usikker på, får svar, så er det ute av verden. Jeg hadde ikke klart å gått rundt å lure på det med den tlf. Da blir man jo mistenksom uten grunn? Jeg syns du skal fortelle han at du vet det. Så får han bare bli sur for at du snoker på tlf. Den dagen jeg har mistanke om utroskap snoker jeg også!!! ;O)
caso Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Når jeg sender meldinger til folk jeg antar har "snusere" som kjærester, så går det meste på kun korte beskjeder. Jeg vil ikke misforstås, eller risikere å bli utlevert til noen som legger det ut på et diskusjonsforum...
Gjest lissi32 Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 Når jeg sender meldinger til folk jeg antar har "snusere" som kjærester, så går det meste på kun korte beskjeder. Jeg vil ikke misforstås, eller risikere å bli utlevert til noen som legger det ut på et diskusjonsforum... man er tross alt rimelig anonym her da...
caso Skrevet 6. januar 2008 #17 Skrevet 6. januar 2008 man er tross alt rimelig anonym her da... Joda, men verden er såpass liten at det er lett å se likheter. Jeg har nok lest om problemer her inne som jeg er ganske så sikker på at jeg vet av vedkommende i virkeligheten Det er av og til veldig konkrete ting.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #19 Skrevet 6. januar 2008 Å herregud - er det mulig - er tråden virkelig ryddet... Ok. Jeg tror han har ei anna ei. Og ja, jeg er ondskapsfull. Stakkars, stakkars deg da....men slik er livet vet du. Men når man ikke engang kan fortelle folk sannheten på anonyme forum så... Så lykke til i resten av ditt liv da. Du er sikkert så søt og snill at det aldri vil skje deg noe. Og lukk helst ikke øyene opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå