Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Siden de tar jobben sin så useriøst at de bretter seg ut i kalender, så signaliserer de at det er helt greit å være sexobjekt som kabinansatt. Derfor gleder jeg meg til å klype dem i rompa neste gang de går forbi setet mitt i kabinen. http://www.dagbladet.no/dinside/2008/01/03/522770.html
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Dette ødelegger helt klart selskapet Ryanairs omdømme.
Gjest Blondie65 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Gjelder dette håndballjentene eller fotballjentene også? Hva med skigutta? Er de også useriøse fordi de har latt seg avbilde lettkledd og dermed er det lov å klype dem i rompen? Jeg ville aldri A) latt meg avbilde slik uansett hvordan jeg så ut og B) latt firmaet mitt presentere seg slik. Det er ikke dermed sagt at det er lov å klype "modellene" i rumpen for det.
Mann 42 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Var det ikke en kvinnelig fotograf for noen år siden som lagde en kalender med brannmenn? De er jo blodtrente så det holder, og gjør seg bra mer eller mindre netto. Mener jeg leste at den kalenderen gikk radig unna, den og. Og ingen nevnte at det var grunn til å tvile på guttas seriøsitet av den grunn.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 TS har hoppende assosiasjoner. 1) Hvorfor må en være seriøs for å være flyvertinne. 2) Hvorfor skal du ha rett til å klype useriøse flyvertinner i baken. 3) Hvorfor skal du ha rett til å klype sexobjekter i baken? Dumhet provoserer, så jeg er sikker på at du får ertet på deg noen. Gratulerer.
sebra Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 har folk virkelig ikke viktigere ting å bry seg om enn noe sånt?? det er faktisk 2008 og ikke 1950 vi lever i...hva i huleste har bildene med seriøsitet å gjøre?som andre har nevnt over meg. hva med alle sportsutøverne og brannmennene osv?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Siden de tar jobben sin så useriøst at de bretter seg ut i kalender, så signaliserer de at det er helt greit å være sexobjekt som kabinansatt. Derfor gleder jeg meg til å klype dem i rompa neste gang de går forbi setet mitt i kabinen. http://www.dagbladet.no/dinside/2008/01/03/522770.html Dette er samme tankegang som i ytterste konsekvens leder til voldtekt.
Gjest nextlife Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Ingen har lov til å klype noen som helst i baken, eller på noen annen måte tafse på et annet menneske. Dette er noe av det mest respektløse jeg vet, og tar fullstendig bunntenning. I min tidligere karriere som servitør hendte det relativt ofte at vilt fremmede menn trodde det var greit å plukke på meg på en eller annen måte, og jeg prøvde alltid å irettesette de på en høflig og ordentlig måte, uten at det alltid hjalp. En gang, etter å han tilsnakket tafseren gjentatte ganger tiltet det fullstendig for meg, og jeg ga j..... en skikkelig lusing. Ble rapportert til ledelsen, men heldigvis støttet de reaksjonen min.
Gjest Gasse Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Dessverre ts, men hos Ryanair må man betale for alt...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Ingen har lov til å klype noen som helst i baken, eller på noen annen måte tafse på et annet menneske. Dette er noe av det mest respektløse jeg vet, og tar fullstendig bunntenning. I min tidligere karriere som servitør hendte det relativt ofte at vilt fremmede menn trodde det var greit å plukke på meg på en eller annen måte, og jeg prøvde alltid å irettesette de på en høflig og ordentlig måte, uten at det alltid hjalp. En gang, etter å han tilsnakket tafseren gjentatte ganger tiltet det fullstendig for meg, og jeg ga j..... en skikkelig lusing. Ble rapportert til ledelsen, men heldigvis støttet de reaksjonen min. Jeg er hjertens enig i det du skriver. Ryanair misbruker åpenbart sine ansatte. Jeg skulle gjerne visst i hvilken grad de som ble brukt i kelenderen, ble presset til dette og i hvilken grad de gjorde det mer eller mindre frivillig. Det er kun én reaksjon som er rimelig: Boikott Ryanair!!! PS: Jeg håper du anmeldte tafserne for seksuell trakassering så de fikk sin rettmessige straff.
freezepop Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er hjertens enig i det du skriver. Ryanair misbruker åpenbart sine ansatte. Jeg skulle gjerne visst i hvilken grad de som ble brukt i kelenderen, ble presset til dette og i hvilken grad de gjorde det mer eller mindre frivillig. Det er kun én reaksjon som er rimelig: Boikott Ryanair!!! Jeg satser på at det var ment som en spøk?
Darksun Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 En dame?!? I BIKINI?!? Da MÅ det jo være greit å klå på henne.
freezepop Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 En dame?!? I BIKINI?!? Da MÅ det jo være greit å klå på henne. Indeed, prøv den mentaliteten i sommer og sjekk responsen ;D
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Ingen har lov til å klype noen som helst i baken, eller på noen annen måte tafse på et annet menneske. Dette er noe av det mest respektløse jeg vet, og tar fullstendig bunntenning. I min tidligere karriere som servitør hendte det relativt ofte at vilt fremmede menn trodde det var greit å plukke på meg på en eller annen måte, og jeg prøvde alltid å irettesette de på en høflig og ordentlig måte, uten at det alltid hjalp. En gang, etter å han tilsnakket tafseren gjentatte ganger tiltet det fullstendig for meg, og jeg ga j..... en skikkelig lusing. Ble rapportert til ledelsen, men heldigvis støttet de reaksjonen min. Som man i serveringsbransjen hender det nesten hver helg at damer tar på meg, er det greit om jeg drar til ei av de som ikke vil slutte å kladde. Dere kvinnfolk får det til å høres ut som dere er de eneste som plages, når jeg står med et brett varme retter og ei bak meg plutselg klemmer eller klyper er min grense nådd.
Gjest nextlife Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 Som man i serveringsbransjen hender det nesten hver helg at damer tar på meg, er det greit om jeg drar til ei av de som ikke vil slutte å kladde. Dere kvinnfolk får det til å høres ut som dere er de eneste som plages, når jeg står med et brett varme retter og ei bak meg plutselg klemmer eller klyper er min grense nådd. Nei, det er egentlig ikke greit for noen som helst å kladde til noen, kvinne eller mann! Å slå er ikke løsninga på problemet. Jeg burde helt klart ikke ha slått j....., men sorry, rullegardinen gikk ned! Diskusjonen var ikke verken hvem som blir tafset mest på av menn eller kvinner, eller om det er mer stuerent at brannmenn bretter seg ut i kalendre enn at Ryanairflyvertinner gjør det. Poenget er at ingen har lov å klype noen i baken, selv om de stiller opp i en kalender for handballaget, Ryanair, brannstasjonen eller hva det måtte være. Selv om man stiller opp på noe slikt betyr ikke det at man er en offentlig eiendom hvem som helst kan klø på.
Gjest Pax Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 Hva får man egentlig ut av å klype folk i rompa? :klø:
Gjest nextlife Skrevet 4. januar 2008 #17 Skrevet 4. januar 2008 Etter mange år som servitør er i alle fall en ting sikkert. Mange (fulle) mennesker får tydeligvis mye ut av å klype noen i rumpa, eller på annen måte innvadere andre menneskers personlige sfære
Gjest Pax Skrevet 4. januar 2008 #18 Skrevet 4. januar 2008 Da passer ikke jeg som servitør, jeg banner til og med når familien tar på meg når jeg ikke er forberedet på det. Skvetter, og reagerer insinktivt.
Gjest nextlife Skrevet 4. januar 2008 #19 Skrevet 4. januar 2008 Da passer ikke jeg som servitør, jeg banner til og med når familien tar på meg når jeg ikke er forberedet på det. Skvetter, og reagerer insinktivt. En av grunnene til at jeg ga opp den karrieren der, ja. Jeg vil ha kroppen min i fred
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå