Gjest Gjest_linn_* Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 jeg har feiret hele julen med kjæresten min. etter 1 nyttårsdag dro han rett fra meg på jobb tidlig om morningen. i hele går hørte jeg ikke noe i fra han. jeg la meg også veldig tidlig og tenkte at vi kunne snakkes i morgen, og slo av lyden på mobilen. så våknet jeg av melding av han nå for noen timer tiden. han var våken. jeg skrev tilbake at jeg skulle nyte min siste fridag og sove litt til. han svarte også at han skulle sove litt å ta seg noen timer fri i fra. fem minutter etterpå ringer kameraten hans. han lurer på hvordan kjæresten min har det, og om han har våknet enda. han hadde visst ikke vært på jobb i går han, men vært hjemme og sovet (kameraten min hadde vært hos han, og fikk ikke vekket han). kjæresten min sa i sta at han var sliten i dag og tok seg fri i dag pga at han hadde jobbet overtid og trent i går. men han har jo ligget hjemme og sovet. hvorfor ljuger han om dette???
Gjest smotti Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Ikke godt å si, du får bare masse rare svar når du spør her inne. Så det beste du kan gjøre er å spørre han om det.
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Ja, det kan jeg tenke meg. Jeg ble bare så paff. Jeg spør han senere. Merkelig. :klø: Jeg vet jo at han har vært hjemme og.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 fem minutter etterpå ringer kameraten hans. han lurer på hvordan kjæresten min har det, og om han har våknet enda. han hadde visst ikke vært på jobb i går han, men vært hjemme og sovet (kameraten min hadde vært hos han, og fikk ikke vekket han). kjæresten min sa i sta at han var sliten i dag og tok seg fri i dag pga at han hadde jobbet overtid og trent i går. men han har jo ligget hjemme og sovet. hvorfor ljuger han om dette??? Kan det være at kameraten ikke fikk vekket ham fordi han faktisk ikke var hjemme ??? Skjønner at du lurer. Det kan jo være en helt logisk forklaring på dette men du bør ta en prat under 4 øyne med ham - kjapt !!!
sebra Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Kan det være at kameraten ikke fikk vekket ham fordi han faktisk ikke var hjemme ??? Skjønner at du lurer. Det kan jo være en helt logisk forklaring på dette men du bør ta en prat under 4 øyne med ham - kjapt !!! hva er det med med folk og hoppe til konklusjoner her egentlig?
nimble Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 hva er det med med folk og hoppe til konklusjoner her egentlig? Samme grunnen som gjør at Hotel Cæsar er populært; drama er bestandig mer underholdende.. Når det gjelder fyren som lyver om ting, selv om han ikke behøver å gjøre det: følg vanlig sosialt handlingsmønster for slike situasjoner, bli skuffet oppgitt og slutt og snakk til han. Evt. som det tidligere ble nevnt, ha en samtale som starter med "Hei pus.. [referer til det du har hørt], [referer til det han sa]" og smil hele tiden (selv over telefon, dette hjelper)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå