Gjest TS Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg skal alene på ferie sammen med datteren min til sommeren, og jeg lurer på hvor i all verden jeg skal reise?????? Noen som har noen gode tips og forslag?
Gjest barelillemeg Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hvor gammel er datteren din? Hva liker dere å gjøre? Vil dere ha strand, fjell, varmt eller kaldt? Budsjett?
Gjest TS Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Hun er 6 år og vi liker det godt og varmt...har en del penger å bruke, men ikke all verdens...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Ikke et konkret tips det her om hvor dere skal reise, men noen ideer dersom du ikke har lyst til å reise alene. http://www.unnis-aktivitetsferie.no/
Gjest barelillemeg Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Et 'Syden' sted med barneklubb er et alternativ. Her har jenta andre å leke med, og du får tid til å slappe av med andre voksne mens hun er på aktiviteter. Tror det er endel operatører som har opplegg for enslige med barn - da møter du andre i samme situasjon, og blir ikke sittende alene mens 'alle andre' er med partner!
Gjest TS Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Ikke et konkret tips det her om hvor dere skal reise, men noen ideer dersom du ikke har lyst til å reise alene. http://www.unnis-aktivitetsferie.no/ Dette virker jo veldig bra!! må bare komme oss til oslo...
Gjest Gjest-M- Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Vet ikke om du ønsker ferie i Norge eller utlandet, men kan da komme med noen tips som har vært vellykkede for meg og mine barn. EuroDisney var et eventyr for både barna og meg. Det er jo en ferie som koster litt, men minnene derfra er helt fantastiske. I Sverige og Danmark er det veldig mange plasser med ulike fornøyelsesparker, og å reise med barn i disse landene er veldig allright, syns jeg. Billig mat og enkelt å finne grei overnatting. I Sør-Sverige (Halmstad) er det flotte sandstrender som minner om syden.... Sydenferie med f.eks Star-Tour som har masse aktiviteter for barn, er jo veldig trivelig. I Norge er det jo også en del muligheter. F.eks Langedrag naturpark med masse aktiviteter for barn. Hunderfossen ved Lillehammer. Dyreparken/kardemommeby i Kristiansand......for å nevne noe.
Gjest Pet Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Alcudia på Mallorca er veldig barnevennlig! Det kryr av barn der, så der finner hun seg garantert noen å leke med. Var der med sønnen min da han var sju og han storkoste seg. Veldig fin strand. Rent og pent over alt og ikke noe problem å ha med barn ut å spise på kvelden. På det hotellet vi bodde var det også underholdning flere kvelder i uka, som passet for både liten og stor. Helt perfekt til familieferie!
sommerglede Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Legoland er stor suksess her hjemme.. eller så drømmer vi å reise til disneyland....... men der må vi fortsette å drømme....
Gjest prestekrage Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Har med stor suksess hatt med vesla til både Hellas (Kreta), Spania (GC- våren), og Bulgaria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå