Caboodle Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Når kommer det på moten igjen? Only f. eks? Eller andre bukser? Synes det har vært nok med drainpipes nå, I hate it.
Nicky B Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Slengbuksene begynte så smått å komme på sensommeren/ høsten i fjor, men er vel forventet å komme sterkere nå til våren. H&M har noen fine sleng modeller nå, ellers har da Only modeller med boot cut året rundt.
Gjest Tweek Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kjøpte nettopp ei av merket lois Den var ikke kjempesleng, men fin sleng
Amanlis Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 De har på JC. Jeg var der forrige uke og der var det skikkelige slengbukser.
murray Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Kommer masse slengbukser nå, de har blant annet i hm-katalogen. Men den -ekstreme- slenggreia vi hadde en stund håper jeg ikke at jeg ser igjen :kaffe:
Caboodle Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Ikke ekstrem, men normalt, ikke stramt. Drainpipes, fysj og fy. Takk folk! Skal sjekke det ut.
Caboodle Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2008 Sjekket på nettsiden til H&M nå. De har jo noen dritkule jeans der nå! Må sjekke det ut i morra.
Snibel Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 ååå, gleder meg litt til at det kommer lit sleng..Hm sine modeller er fine, håper flere følger etter. Er veldig lei drainpipes nå :D
Caboodle Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Fant ikke buksene der, jeans ligger hulter til bulter over alt... Har de ikke tingene i en vanlig butikk som de har i nettbutikken sin? Endret 5. januar 2008 av Caboodle
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Jeg kjøpte nettopp ei av merket lois Den var ikke kjempesleng, men fin sleng Hvor kjøpte du Lois-buksa hen? Husker at venninna mi hadde ei sånn bukse på videregående, den satt veldig bra!
Gjest Tweek Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Kjøpte den på millenium. Tror ikke dt er flere butikker av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå