kifoy Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg brukte Always-tamponger fra de kom på markedet, men i de siste månedene har jeg ikke klart å finne dem igjen noe sted, og har vært nødt til å kjøpe OB. Jeg liker ikke OB (verken de små eller de store) like godt som Always (det går jo ikke an å få av plasten og få tak i tråden uten å løsne masse lo...!) Jeg liker heller ikke Tampax. Så hva står da igjen? Er det noen som får kjøpt Always-tamponger noe sted? kifoy
Gjest itla Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 De har dem ikke på den Rema-butikken jeg har vært i... Jeg har også lett etter dem, de har sluttet å selge dem i den Rimi-butikken der jeg pleide å kjøpe. Helt enig i at de er mye bedre enn OB, og jeg liker heller ikke Tampax. Har forsøkt å sende mail til Always, men ikke fått noe svar. Kanskje sende en mail direkte til Procter & Gamble i stedet...
kifoy Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 De har dem ikke på den Rema-butikken jeg har vært i... Jeg har også lett etter dem, de har sluttet å selge dem i den Rimi-butikken der jeg pleide å kjøpe. Helt enig i at de er mye bedre enn OB, og jeg liker heller ikke Tampax. Har forsøkt å sende mail til Always, men ikke fått noe svar. Kanskje sende en mail direkte til Procter & Gamble i stedet... Var innom en Rema-butikk i dag, og de hadde faktisk normal-utgaven! Så jeg hamstret litt. De hadde ikke de andre, men dette hjelper jo masse. Jeg har også forsøkt å sende mail til Always, og ikke fått svar. Så da prøver vi kanskje P&G? kifoy
Gjest Pupsilure Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kjøper bare de aller billigste tampongene jeg. Euro Shopper fra ica eller noe sånt. Tror man får ca 50 stk for 10 kr. Har brukt ob og always før også, men merker overhode ingen forskjell. Så da tar jeg de billigste. Noen flere som har oppdaget at den blå ob koster en tredel av rosa? Mener jeg har sett always på de fleste matbutikker.
Aurela Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kjøper bare de aller billigste tampongene jeg. Euro Shopper fra ica eller noe sånt. Tror man får ca 50 stk for 10 kr. Har brukt ob og always før også, men merker overhode ingen forskjell. Så da tar jeg de billigste. Noen flere som har oppdaget at den blå ob koster en tredel av rosa? Mener jeg har sett always på de fleste matbutikker. Blå ob er billig, alle de andre er dyre!! Men, jeg er litt redd for euroshopper tamponger jeg.. Stoler ikke helt på billigvarene angående hva jeg stapper opp der.. Men, det er helt ok?? Sinnsykt lav pris i forhold til Ob som ikke er blå da..
Lady Lovelylocks Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Finnes Euroshopper tampongene i flere str?
Gjest Pupsilure Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Finnes Euroshopper tampongene i flere str? Nei, det tror jeg ikke. Jeg blør ganske lite, og de holder bra for meg. Har igrunn bare tatt med meg en pakke uten å se så nøye på den....
Gjest Pupsilure Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Blå ob er billig, alle de andre er dyre!! Men, jeg er litt redd for euroshopper tamponger jeg.. Stoler ikke helt på billigvarene angående hva jeg stapper opp der.. Men, det er helt ok?? Sinnsykt lav pris i forhold til Ob som ikke er blå da.. Jeg har aldri hatt noen problemer med billigtamponger. De er jo pakket i plast de også. De er jo billigere enn blå ob også. Blå ob koster ca 10 kr for 12?, mens Euroshopper koster ca 10 kr for ..... *la meg gå inn på badet å se* 32 stk.
Gjest susisivet Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Blå ob er billig, alle de andre er dyre!! De hadde noe om det der på FBI på NRK for noen uker siden. Matvarekjedene selger en masse varer med tap for å ikke komme dårlig ut når VG tester matvareprisene. Den gangen hadde de et fast utvalg. Og det er nettopp disse varene som har lave priser. Og nå når det ikke er faste varer på disse sammenlikningene lenger, så er det ingen av kjedene som vil være først ute med å sette prisene opp igjen. Så da står du igjen med to nesten identiske varer, bare forskjellig størrelse, men himmelvid forskjell på pris. Blå lypsyl er visst en annen slik vare. Forstå det den som vil.
Parfumfreek Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har også vært på desperat jakt etter Always tamponger! Hadde de på Rema før, men de har visst sluttet å selge dem. Nå har jeg funnet på Lidl, og har kjøpt meg et helt lager!
Grissini Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 Noen flere som har oppdaget at den blå ob koster en tredel av rosa? Mener jeg har sett always på de fleste matbutikker. Den blå er ikke billigere lenger! Verken på Rema eller Rimi iallefall....Kjøper firstprice eller noe neste gang
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #14 Skrevet 12. januar 2008 De hadde noe om det der på FBI på NRK for noen uker siden. Matvarekjedene selger en masse varer med tap for å ikke komme dårlig ut når VG tester matvareprisene. Den gangen hadde de et fast utvalg. Og det er nettopp disse varene som har lave priser. Og nå når det ikke er faste varer på disse sammenlikningene lenger, så er det ingen av kjedene som vil være først ute med å sette prisene opp igjen. Så da står du igjen med to nesten identiske varer, bare forskjellig størrelse, men himmelvid forskjell på pris. Blå lypsyl er visst en annen slik vare. Forstå det den som vil. På min nærbutikk har de blitt dyre igjen... Jeg tror jeg har sett alwaystamponger der også.
Gjest Sissilije Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er også på desperat leit etter always tamponger.... Har sendt de to mailer, men ikke fått svar:( Da jeg fant ut at de ikke hadde de, var jeg i 8 butikker en og samme kveld, men nei...ingen steder.... Ser alltid etter det i alle butikker jeg er i, men finner det ingen steder, buhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu......
Arwen Skrevet 7. februar 2008 #16 Skrevet 7. februar 2008 Euroshoppertampongene er helt like de gamle obene. Liker de best faktisk, så da er det jo supert at de er billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå