Gjest Gjest_Rådvill_* Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er en av de som i mange år har sverget til sort/mørkebrunt hår. Nå som våren er i fremmarsj, ønsker jeg å bli litt lysere i manken. Jeg har blå øyne og litt rosa undertoner i huden. Ville det være feil å farge håret noenlunde slik? Er ikke klar for den helt store transformasjonen fra mørkt til helt lyst, men noe slikt burde vel gå an?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Pass på undertonen i huden din, i forhold til hårfargen. Tradisjonelt heter det at kald hudtone=kald hårfarge, men min erfaring er motsatt, at hvis du har kald tone i huden, burde du gå for en varmere hårfarge. Jeg ville gått til en frisør og farget håret der første gang. De ser gjerne hva som kler deg slik at det ikke blir totalkræsj. Jeg har selv svartfarget hår etter frisøranbefaling, men har varm/gyllen hudtone. I varme hårfarger ser jeg ut som om jeg har hatt influensa over lang tid. Endret 2. januar 2008 av Morgan le Fay
Gulphild Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 (endret) jeg har lest det motsatte, hvis du har kald trynefarge så skal man ha en varm hårfarge. Endret 2. januar 2008 av Gulphild
Gjest Gjest_Labella_* Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Hvor får man kjøpt søvshampo og hvor mye koster det? noen som vet????
Gjest pottita Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 får kjøpt p lookfantastic.com.heter L'OREAL PROFESSIONNEL SERIE EXPERT SILVER (250ML),får den til under 200,CA 180 KR
Gjest Gjest_Labella_* Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 får kjøpt p lookfantastic.com.heter L'OREAL PROFESSIONNEL SERIE EXPERT SILVER (250ML),får den til under 200,CA 180 KR Thanx, menr dt ikå få tak i i butikkene da, isteden for å kjøpe på nettet???
Gjest Pest Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Om du er veldig rødlig i huden, demper kalde farger som aske det ned men om du er veldig lys i huden kan det føre til at du blir veldig fargeløs, pass deg for alt for gulaktige farger det kler ingen. Fargen du har linket til minner meg om mørk blond/ mellomblond. Jeg vil anbefale å bruke en glansvask først for å finne hvilken farge du kler.
Gjest pottita Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Thanx, menr dt ikå få tak i i butikkene da, isteden for å kjøpe på nettet??? joda,men det er stort sett mye dyrere!lookfantastic er billigere på omtrent alt av hårprodukter.handle for under 200 og slipper toll.
Gjest Gjest_Labella_* Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 joda,men det er stort sett mye dyrere!lookfantastic er billigere på omtrent alt av hårprodukter.handle for under 200 og slipper toll. Hvilke butikker selger sånn shampo??finner man dt på vanlige butikker??
Gjest Gjest_Labella_* Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Hvilke butikker selger sånn shampo??finner man dt på vanlige butikker?? i...hehe :gjeiper:
Gjest pottita Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 i...hehe :gjeiper: nei,dette er frisørshampo, sølvshampo/lillashampo har de hos alle frisører,kanskje ikke akkurat dette merket overalt.Eneste butikkshampo jeg vet om som nøytraliserer gult er en fra define,men den har jeg ikke prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå