mia83 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har hørt at man kan spille gamle spill på Nintendo Wii, altså de spillene man brukte på Supernintendo-maskinene. (SNES) Stemmer dette? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Du kan koble opp wii'en mot internett og "laste ned" gamle spill ja! Det koster noe per spill, men litt usikker på hvor mye og så er det forskjellig fra spill til spill!
mia83 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Du kan koble opp wii'en mot internett og "laste ned" gamle spill ja! Det koster noe per spill, men litt usikker på hvor mye og så er det forskjellig fra spill til spill! Vet du om det er bare de spillene som står oppført på denne siden man kan laste ned? http://www.nintendo.no/wii/virtual_snes.html Eller om man kan få tilgang til flere? Et av de spillene jeg har veldig lyst på står ikke der...
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Er de spillene på liste ja, og de laster opp fler og fler. Virker som om det er sånn ca hver 14 dag. Men det kommer nok etterhvert. Hvilket er det du venter på forresten?
*Pepperkake* Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Husk at noen av spillene krever classic controller
mia83 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Husk at noen av spillene krever classic controller Hva er det? Original-joypadene?
mia83 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 Er de spillene på liste ja, og de laster opp fler og fler. Virker som om det er sånn ca hver 14 dag. Men det kommer nok etterhvert. Hvilket er det du venter på forresten? Venter på et spill som heter Illution of Time. På SNES. Hadde en SNES-emulator på gamle-PC'en min, men nå som jeg har fått ny med Windows Vista får jeg ikke brukt emulatoren...
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Hva er det? Original-joypadene? Nei. Det er de som er til wii'en. Ligner litt på snes kontrolleren, bare at den er hvit.
mia83 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2008 Nei. Det er de som er til wii'en. Ligner litt på snes kontrolleren, bare at den er hvit. Ok.. mulig jeg er dum men skjønte ikke helt det der med at noen av spillene krevde den kontrolleren...? Gjør ikke alle spillene det? Eller betyr det at de spillene ikke kan spilles med "bevegelse" slik som de andre på Wii? Det hadde jeg uansett ikke regnet med heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå