Gå til innhold

Fine og kule små ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skal flytte til et nytt sted, lurer eg på hvor man kan kjøpe inn kule ting til hjemmet. Da tenker jeg på lysestaker, duker, tepper, gardinger, vaser ol. Fine ting rett og slett :o)

Jeg ELSKER black design! De har så utrolig mye kult der, og jeg skal shoppe som en gud der, men lurer litt på om det er andre steder jeg går glipp av. Utenom Ikea :P

Videoannonse
Annonse
Gjest My2cents
Skrevet
Da jeg skal flytte til et nytt sted, lurer eg på hvor man kan kjøpe inn kule ting til hjemmet. Da tenker jeg på lysestaker, duker, tepper, gardinger, vaser ol. Fine ting rett og slett :o)

Jeg ELSKER black design! De har så utrolig mye kult der, og jeg skal shoppe som en gud der, men lurer litt på om det er andre steder jeg går glipp av. Utenom Ikea :P

Ta en titt innom Bohus og Skeidar. De har mange fine pynteting/tepper til en rimelig pris. KID interiør har stort også utvalg av gardiner, puter :)

Skrevet

Kremmerhuset og Indiska!!

Bestandig masse stilig som jeg har lyst på :)

Skrevet
Kremmerhuset og Indiska!!

Bestandig masse stilig som jeg har lyst på :)

Ja, kremmerhuset hadde jeg helt glemt! Takk for at du minnet meg på det :) Men hva og hvor er Indiska? Aldri hørt om den butikken..

Skrevet

Indiska har butikker i Oslo og Trondheim hvertfall.

Se nettsiden dems: www.indiska.no

Så ville jeg sjekket fretex og andre bruktbutikker hvis jeg var deg.

Kanskje er du så heldig at du har bestemødre og gamle tanter med skapene fulle av skatter? Spør om å få gå på skattejakt hos dem. Masse fint å finne der vanligvis. Glasskåler, fat i sølvplett, herlige gamle kaffekopper etc.

Skrevet

Fryd (de er der Max-butikkene var før) har en del fine ineriør-/pynteting.

Åh. Jeg skulle ønske Indiska var i Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...