Lillros Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 For noen år siden, da jeg gikk på VK1, det var vel i 2002, så lånte jeg en Louis bukse av en jeg gikk i klasse med. Jeg glemmer aldri den buksen! Helt utrolig digg. Var i dongri design, bare det var litt stretch i den. Tror det var et populært merke, var litt dyre de buksene. I senere tid har jeg vært på jakt etter den. Bor i Bergen, og det er ikke akkurat så utrolig bra shopping sted på slike "dyre" merker. De hadde ihvertfall ikke hørt om Louis på verken Twisted, Pepper ++ Er det noen som vet om disse Lousi buksene finnes enda?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Mener du Lois? Jeg har ikke sett dem på mange år, men de finnes nok fortsatt i den store, vide verden. Endret 2. januar 2008 av Morgan le Fay
Lillros Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 OohWiiii Så de finnes.. Et sted! Dumt jeg ikke finner de i butikkene da. Kansje jeg får kjøpt når jeg er ute på shopping tur Takker for linken!
Aurela Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Tror jeg har sett dem på Carlings (?) eller så tror jeg kanskje JC, men siden jeg aldri er inne på JC så vet jeg ikke hvordan den tanken kom inn i hodet på meg
mee mee Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Saer selv disse buksene! Snakket med ei som jobbet i en klesbutikk der de tidligere solgte lois, og de sa at dem selv å mange andre i landet hadde sluttet sammarbeidet med dem pga ofte probmer med dem.
Lillros Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Ja, jeg syntes den buksen var så utrolig digg å ha på, pluss den så veldig nice ut ;o) Har sett mye etter de, men ikke funnet. Til og med på carlings. Ikke for lenge siden kjøpte jeg meg en bukse på Vero Moda, den kostet bare 200, så jeg slo inn. Drit deilig bukse! Kjenner nesten ikke jeg har den på meg. Er slike dongeri bukser jeg vil ha. Liker ikke dongeri bukser som er stive og vonde og ha på. Har dere fler tips om hvor og hvilken bukser som er behagelig og gå i?
Rexina Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Går nesten alltid i kjole eller skjört, fordi jeg HATER fölelsen av ting som stremmer, er for stivt, for lite eller gir meg muffintop. Så var jeg i en butikk som heter Blend og kjöpte en bukse. Den var utrolig digg. Merket heter det samme som butikken og kjöpte en som var sort med litt stretch. Ikke bare det: Jeg har prövd endel bukser i håp om å konvertere, og da har jeg vanligvis ikke kommet inn i de störste str engang. Regner med at jeg er en str. 35-36 tommer eller noe, men i Blend så kom jeg inn i 32:D
Gjest su querida Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 De er veldig gode ja. Har Lois-buksa mi ennå (kjøpte den i 99) men den har fått et hull i baken jeg ikke har fått sydd ennå. Holdt lenge da!
Lillros Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2008 Går nesten alltid i kjole eller skjört, fordi jeg HATER fölelsen av ting som stremmer, er for stivt, for lite eller gir meg muffintop. Så var jeg i en butikk som heter Blend og kjöpte en bukse. Den var utrolig digg. Merket heter det samme som butikken og kjöpte en som var sort med litt stretch. Ikke bare det: Jeg har prövd endel bukser i håp om å konvertere, og da har jeg vanligvis ikke kommet inn i de störste str engang. Regner med at jeg er en str. 35-36 tommer eller noe, men i Blend så kom jeg inn i 32:D Okei, stilig:) Da må jeg ta meg en tur på blend og se! Takk for tipset:)
Benedikte Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Jeg kjøpte fem slike bukser da jeg ferierte i Frankrike i sommer.
Gjest Tweek Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er også fan av lois bukser. Kjøpte ei for 2 år siden så gjør formen min veldig fin og den er supergod å gå med. Kjøpte nylig en lignendes fra lois, men det var salgsvare. Jeg kjøper på lokal butikk, der finner jeg alltid bukser og de er veldig behjelpelige
Munachimso Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Hadde en Lois bukse for noen år siden jeg og, den var veldig behagelig. Nå bruker jeg nesten bare Baby Phat, Apple Bottoms og Avirex, de eneste som har nok stretch og ikke er så innmari lave i livet (har litt store hofter..). Og kjempedeilige på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå