Gjest FL Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Trenger litt hjelp her... Jeg og min mann har vært gift i noen år, har to flotte barn, og har i det hele tatt det meste på G. De siste par årene har vi hatt tøffe tider - barn nr to kom, som kolikkbarn, samtidig som vi har bygd hus. Det har vært slitsomt, for å gi dere kortversjonen. Nå har jeg blitt kjent med en ny mann gjennom jobben - en særdeles oppmerksom og glad fyr, som får meg til å vise meg fra min beste side. Jeg kjenner at sammen med ham er jeg spirituell og morsom, glad og leken, og føler selv at jeg "glitrer". Jeg innser at jeg er tiltrukket av ham, og jeg tror kanskje følelsen er gjensidig. MEN - dette skal ikke balle på seg! Han er gift, jeg er gift, og jeg har ingen planer om verken å ha en affære med ham, eller gjøre det slutt med mannen min. Problemet er at jeg tenker himla mye på denne jobbmannen (JB!). Min mann og jeg har det ikke topp i det hele tatt om dagen, er slitne begge to, og har lite overskudd. JB er slik mitt lys i hverdagen, og det er innmari godt å være sammen med ham. Hvordan skal jeg kunne komme meg videre???? Trenger noen som kan si noe lurt til meg på dette...
*Mina* Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Kanskje du og din mann behøver litt tid for dere selv, for jeg tror det er veldig vanlig å havne i en slik situasjon når man sliter litt på hjemmebane. Men hverdagen ville jo kommet med denne andre også, for barna forsvinner jo ikke. Så ta tak i din mann, og gjør noe gøy sammen med han.
Cienna Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Det beste er nok at du ikke fyrer under dette ved å være flørtende... jeg ser at det er lett å kunne bli betatt av en annen når alt ikke fungerer på hjemmefronten, men det sier seg selv at å tulle med denne mannen(enn om i bare fantasien) kan gjøre livet ditt enda mer komplisert enn det er i dag. Du bør trekke deg tilbake, selvsagt være høflig og ha et bra kollegaforhold, men ikke se etter tegn om han er interessert eller om han flørter med deg... Du burde gå hjem til mannen sin og ha en skikkelig samtale...Kanskje dere kunne passet bort ungene og tatt dere en langweekend et sted bare dere to og dyrke kjærligheten litt? Være litt kjærester og komme dere bort fra hverdagen?
Ticedi Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har registrert meg, ser dere! Ser jo at vi tenker i samme baner som dere, mannen min og jeg. Vi ser at vi sliter litt, og jeg har vært dønn ærlig på at jeg ikke er på noen topp nå for tiden. Vi prøver også å gjøre "kvalitetsting" sammen for å forbedre forholdet vårt. Han kjenner ellers til JB, og vet at vi fungerer godt sammen. Samtidig har jeg ikke beskrevet HVOR godt, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre, selvfølgelig. Jeg har ingenting å skjule, men uansett. Når det gjelder å slutte å flørte med JB, vil jeg ikke definere det som flørt, det vi gjør. Vi har det bare rasende morsomt sammen, men som mann og kvinne, noe som er noe annet enn to kvinner imellom. Skjønner dere? Og det gir meg masse å ha en sånn "venn"... Det er godt å føle seg sånn som jeg har det sammen med ham! Jeg er ikke helt villig til å kutte ham heller... Heldigvis (?) skal han forandre stillingen sin hos oss om en drøy måned. Han blir mye borte, og skifter arbeidssted. Ergo får jeg se ham mye mindre, så kanskje problemet løser seg selv. PS! Ser jo at jeg prøver å bagatellisere det... Først har jeg skrevet at jeg er tiltrukket av ham, og nå skriver jeg at vi ikke flørter... Men det er kanskje akkurat sånn det er? Han har en tiltrekkende personlighet, men det er ikke i en seksuell betydning, egentlig. Kunne IKKE tenkt meg å ha sex med ham, for å si det sånn! Endret 2. januar 2008 av Ticedi
Cienna Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Skjønner hva du mener, men det er veldig lett for at et slikt venneforhold kan utvikle seg til noe mer selv om det ikke er intensjonen din... Men håper du og mannen din klarer å løse dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå