Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Spør meg i dag, og jeg svarer én ting, spør meg i morgen, og jeg svarer noe annet. For tiden liker jeg Max Factor Masterpiece og Chanel Inimitable, men den jeg alltid må ha tilgjengelig, er Kanebo 38° Separating&Lengthening. Den er vannfast under normale forhold, men løser seg opp med vann som er varmere enn 38° og litt tålmodighet.
Gjest pirjo Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg bruker akkurat nå en fra Maybelline, den i knallrosa flaske med grønn kork...husker ikke hva den heter i farta jeg. Men synes den er ok til å a så lav pris. Ellers har jo Lancome også mange som er veldig bra
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Maxfactor, Dramatic Look!! Helt uten tvil. Denne har jeg brukt i årevis! Jeg har selvfølgelig prøvd andre i mellomtiden, men det har bare vart noen ganger, før jeg gikk tilbake til den GODE gamle.. Kan virkelig anbefales!
Aurela Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Som Morgan le Fary, det varierer. Har lenge brukt Max Factor Masterpiece og er veldig fornøyd med den. Men etter at jeg hørte om Kanebo 38* som er vannfast opptil ca 38 grader har jeg byttet.. Har dog bare brukt den i en uke, men er veldig fornøyd, mest fordi den er vannfast men går at uten krig (som andre vannfaste ofte ikke gjør) i tillegg til at den sitter pent
:-) anna Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Helena Rubinstein lager fantastiske mascararer. Har brukt merket i 15 år. Spectacular er knallbra, men jeg har også veldig gode erfaringer med Queen Lash. Ingen over - ingen ved siden av
Gjest Tigress Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Margaret Astor Magic Style. Fantastisk, helt uten motstykke, helt umulig å få tak i i Norge. Utrolig irriterende.
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Av alle dem jeg har forsøkt, både dyre og billige merker, så synes jeg at Lancomes "Hypnose" er den soleklart beste. Den fungerer fantastisk på meg, men jeg har også registrert at mange her inne ikke liker den. Dog, jeg synes at den er fantastisk!
Ambivalent Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Helena Rubinstein lager fantastiske mascararer. Har brukt merket i 15 år. Spectacular er knallbra, men jeg har også veldig gode erfaringer med Queen Lash. Ingen over - ingen ved siden av Helt enig, har prøvd maaange, både dyre og billige, men Lash Queen er den beste jeg har prøvd. Jeg bruker en av YSL sine nå (siden jeg bare måå prøve noe nytt hver gang jeg kjøper maskara...) men skal kjøpe HR Lash Queen nå neste gang. Endret 3. januar 2008 av Ambivalent
minemor Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Lancome sine, og helt klart liker jeg Lèxtreme aller aller best:)
Scheherazade Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Masse forskjellige meninger her ja! Min favoritt er Cliniqes Natural Glossy. Hver gang jeg prøver noe annet gir jeg de opp etter kort tid, for denne er så enkel å legge, ingen klumper og fine vipper. Med base under blir det bra til fest også. Også er den ikke blant de dyreste, 165 sist jeg kjøpte, tror jeg.
♥Mirella♥ Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Chanel Inimitable er den eneste jeg har prøvd som ikke smitter av på "øyenbrynsbenet" (heter det det?). Var så glad når jeg endelig fant den Lei av sorte prikker over globalen på ettermiddagen..
Gjest Bloom Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 Dior mascaraer!! Uansett type.. Så er jeg avhengig av primer, har man først begynt med det blir det bare rart å ikke ha det. Av primer bruker jeg forøvrig Estee lauder sin. Clinique sin lash doubling er også fin, gir laaange vipper
Gjest Ada Blûe Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 Lancome Hypnose og IsaDora Build Up er mine favoritter. Har blant annet teste YSL, Loreal og Maybelline, men ingen kan måle seg.
petzl Skrevet 4. januar 2008 #17 Skrevet 4. januar 2008 Helena Rubinstein lager fantastiske mascararer. Har brukt merket i 15 år. Spectacular er knallbra, men jeg har også veldig gode erfaringer med Queen Lash. Ingen over - ingen ved siden av Enig!
miss me Skrevet 4. januar 2008 #18 Skrevet 4. januar 2008 Dior mascaraer!! Uansett type.. Så er jeg avhengig av primer, har man først begynt med det blir det bare rart å ikke ha det. Av primer bruker jeg forøvrig Estee lauder sin. Clinique sin lash doubling er også fin, gir laaange vipper Hva er primer?
Gjest Bloom Skrevet 4. januar 2008 #19 Skrevet 4. januar 2008 Hva er primer? Er en slags hvit mascara du bruker som en base under vanlig mascara. Legger ett beskyttende lag på vippene, så de ikke kommer i kontakt med mascaraen, da vil ikke vippene tørke så lett også hindrer det at det drysser. Og for mine vipper så gjør det at det ikke klumper seg så lett, men det varier nok litt fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå