Gjest Gjest_susijenta_* Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 hvor mye får man egentlig betalt for å være støttekontakt?
Kristaa Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Er usikker, vil tro det varierer fra kommune til kommune, men det er nok uansett ikke fett betalt...
Gjest Niina Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Varierer veldig fra kommune til kommune. Der jeg er støttekontakt får jeg 102 kr i timen pluss 20 kr per time i utgiftsdekning. Har et oppdrag på 5 timer per uke. Så det blir jo lnoen ekstra tusenlapper i måneden.
kheira Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 På uloba.no kan du lese litt om lønn til personlig assistent iallefall, går jo ut på nesten det samme som støttekontakt. Men de lønner bedre der enn i kommunen også. Timelønn er på 132 ca + 40 kr i kveldstillegg
Lillros Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Samboeren min har akkurat blitt støttekontakt. Og han får 111kr timen, pluss han får 400kr i mnd som han får bruke på de aktivitetene han bestemmer seg for å gjøre. Den han er støttekontakt for, må betale de utgiften selv. Er ikke noe særlig bra betalt, men vis du ser på det du får igjen for det, så er det jo bra. Tenker på feks samboeren min, han ska være støttekontakt for en gutt på 9 år. Er jo en utrolig bra ting da. Å glede et annen menneske, med å gjøre kule ting med de 4 timer i uken, det er spessielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå