Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noe man ikke burde spise eller drikke i prøvetia? Noen matvarer som kan gjøre en 'mindre' fruktbar?

Og en annen ting. Legen min sa til meg i dag at de kvinnene som har gått på p-sprøyta blir som regel gravide 9 mnd etter siste satte sprøyte. (50 % av alle som har gått på sprøyta) - det var godt å høre for i februar har de 9 mnd gått for min del. Så kanskje våres prøveperiode nærmer seg slutten? Vi håper virkelig på det!

Jeg har hatt mens 1 gang siden jeg sluttet og ifølge legen var dette svært positivt!

Kiler i magen - gleder meg sånn til å bli gravid! :)

(Men man kan jo ikke regne med at det klaffer med en gang da..... Har jo ikke kommet i en stabil syklus enda)

Endret av young87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør unngå å bruke Lactal ( eller andre preparater som gjør miljøet surt )akkurat rundt EL fordi dette dreper spermiene .

Skrevet

Trenger vel egnetlig ikke å si det men, du må unngå ALL alkohol og han bør også unngå alkohol.

Alle vet jo hvorfor kvinnen bør unngå alkohol. Det som kanskje ikke er like kjent er at mannens alkohol påvirker han sædkvalitet. Det er også diskutert hvor vidt mannens alkohol inntak kan ha negative konsekvenser babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...