Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære ønsker å reise sammen for en gang skyld. Sist var bryllupsreisen til Cran Canaria. Men nå vil vi oppleve noe annet enn fulle nordmenn.

Har begynt å bli interessert i Thailand. Er det noen som har noen plasser å anbefale? Vi er begge dykkere, så veldig gjerne et sted hvor dette lar seg gjøre? Kan en bestille dykking for en reiser? Og kan en blanding mellom storbyen Bangkok og et annet sted være å foretrekker om vi skal være der i 2 uker?

Hilsen reiseklare

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg og min kjære ønsker å reise sammen for en gang skyld. Sist var bryllupsreisen til Cran Canaria. Men nå vil vi oppleve noe annet enn fulle nordmenn.

Har begynt å bli interessert i Thailand. Er det noen som har noen plasser å anbefale? Vi er begge dykkere, så veldig gjerne et sted hvor dette lar seg gjøre? Kan en bestille dykking for en reiser? Og kan en blanding mellom storbyen Bangkok og et annet sted være å foretrekker om vi skal være der i 2 uker?

Hilsen reiseklare

Koh Tao er veldig flott for dykking. Det er ikke nødvendig å bestille dykking før man reiser (tror ikke det er mulig heller), du bare møter opp på en dykkeshop og avtaler tid. Ellers skal Koh Phi Phi være bra.

Jeg ville absolutt kombinert noen dager i Bangkok med en tur til en av øyene, men to uker kan kanskje bli litt knapt. En uke til hadde vært ideelt. Det er masse å se i Bangkok, så man trenger minst tre - fire dager der. Og så går det litt tid å reise ut til øyene.

Hvis du vil reise raskt til Koh Tao, kan et alternativ være å dra med fly fra Bangkok til Koh Samui og så videre med hurtigbåt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...