Gå til innhold

Kontinentalseng VS rammemadrass

Anbefalte innlegg

Gjest blåmobil
Skrevet

hva er forskjellen?

og hva er best?

Og hvilken modell/ produsent anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kontinentalseng både hjemme og på hytta. Det er utrolig deilige senger, og det beste syns jeg, er at jeg slipper all støv under madrassen... på gulvet under senga altså...

Før hadde vi en vanlig dobbelseng med masse lagringsplass under senga....ble bare rot der og støv.... Vil anta at det blir det samme med en rammemadrass...

Skrevet

Vi har kontinentalseng, og det er utrolig praktisk å slippe alt støvet som samler seg under sengen. Den ekstra lagringsplassen trenger vi ikke heller. Ellers har vi Wonderland Family (tror jeg det var?) 180x200, anbefales!

Gjest blåmobil
Skrevet
Vi har kontinentalseng, og det er utrolig praktisk å slippe alt støvet som samler seg under sengen. Den ekstra lagringsplassen trenger vi ikke heller. Ellers har vi Wonderland Family (tror jeg det var?) 180x200, anbefales!

har dere hatt den lenge? fortsatt like fornøyd?

Skrevet
har dere hatt den lenge? fortsatt like fornøyd?

Vi har hatt den siden mai i fjor og er fortsatt like fornøyd. Den er utrolig god å sove i. Vi hadde egentlig på forhånd tenkt at vi skulle ha Jensen, men da vi "prøvelå" alle sengene i butikken fant vi ut at denne var mye bedre, og vi har ikke angret. :)

Gjest blåmobil
Skrevet
Vi har hatt den siden mai i fjor og er fortsatt like fornøyd. Den er utrolig god å sove i. Vi hadde egentlig på forhånd tenkt at vi skulle ha Jensen, men da vi "prøvelå" alle sengene i butikken fant vi ut at denne var mye bedre, og vi har ikke angret. :)

det høres bra ut, jeg kiket litt på senga deres, den virket fin, også kommer den i 2 ulike fastheter, noe som er et stort pluss.

Leser at mange synes dem blir for myke, men er jo bare å velge fast madrass da tenker jeg.

Skrevet
det høres bra ut, jeg kiket litt på senga deres, den virket fin, også kommer den i 2 ulike fastheter, noe som er et stort pluss.

Leser at mange synes dem blir for myke, men er jo bare å velge fast madrass da tenker jeg.

Ja, det er veldig greit å kunne ha ulik fasthet på hver side av sengen (nå valgte vi den samme til begge da, men man har i allefall valgmuligheten). De mykeste var altfor myke, men som du sier er jo dette noe man kan velge selv.

Skrevet

Hvor mye betalte dere for den, Arkana?

Skrevet
Hvor mye betalte dere for den, Arkana?

Ja, hvor mye var nå det? 11 000 tror jeg.

Skrevet

Men det at folk påstår det blir en dump på midten av kontinentalmadresser - er det bare tull?

Hadde slått fre meg kontinentalmadrass jeg nå. :sjenert:

Skrevet
Men det at folk påstår det blir en dump på midten av kontinentalmadresser - er det bare tull?

Hadde slått fre meg kontinentalmadrass jeg nå. :sjenert:

Vi har bare hatt sengen i 7 måneder, men det er ingen dump noen steder på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...