Lillros Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Dere får ha meg unskyldt vis jeg legger ut dette innlegget på feil sted, er ny her, og har ikke helt funnet ut av hvordan det fungerer Men til det jeg lurer på. Jeg og min samboer ska flytte, og dit vi flytter no, var det lov å ha katt! Jeg har hatt katt i alle år, men den forrige jeg hadde døde! Etter 1 år, så begynner jeg å bli klar for ny katt. Og jeg gleder meg som en liten unge Men der jeg flytter no, der er det ikke noe særlig "lekeplass for katt". Er mest hus der og litt trafikk. Jeg er veldig fram og tilbake på om jeg skal ha den inne eller ute. Jeg er en veldig katte elsker, så hadde det blitt en innekatt, hadde den fått all opmerksomhet, pluss litt til. Masse leker. Ja alt ville vært tilrette lagt for at den ska ha det bra! Broren til samboeren min, bor i etasjen over, og de har katt. (Utekatt) Men kan jo være de kan bli venner, for den katten er endel inne også. Jeg syntes at katter bør få være ute og, men er det fælt å ha en innekatt, vis den er en inekatt hele tiden, og at den har det godt? Eller bør jeg prøve å ha den ute? Isåfall hadde jeg hatt den inne noen dager, også hatt den i kattebånd og gått på tur med den, slik den blir kjent i området. Det jeg er redd for, er at den skal bli påkjørt, eller at den går langt vekk for å finne litt skog og mark, og at de ikke finner veien hjem.. Hva syntes dere?
mia83 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Dere får ha meg unskyldt vis jeg legger ut dette innlegget på feil sted, er ny her, og har ikke helt funnet ut av hvordan det fungerer Men til det jeg lurer på. Jeg og min samboer ska flytte, og dit vi flytter no, var det lov å ha katt! Jeg har hatt katt i alle år, men den forrige jeg hadde døde! Etter 1 år, så begynner jeg å bli klar for ny katt. Og jeg gleder meg som en liten unge Men der jeg flytter no, der er det ikke noe særlig "lekeplass for katt". Er mest hus der og litt trafikk. Jeg er veldig fram og tilbake på om jeg skal ha den inne eller ute. Jeg er en veldig katte elsker, så hadde det blitt en innekatt, hadde den fått all opmerksomhet, pluss litt til. Masse leker. Ja alt ville vært tilrette lagt for at den ska ha det bra! Broren til samboeren min, bor i etasjen over, og de har katt. (Utekatt) Men kan jo være de kan bli venner, for den katten er endel inne også. Jeg syntes at katter bør få være ute og, men er det fælt å ha en innekatt, vis den er en inekatt hele tiden, og at den har det godt? Eller bør jeg prøve å ha den ute? Isåfall hadde jeg hatt den inne noen dager, også hatt den i kattebånd og gått på tur med den, slik den blir kjent i området. Det jeg er redd for, er at den skal bli påkjørt, eller at den går langt vekk for å finne litt skog og mark, og at de ikke finner veien hjem.. Hva syntes dere? Personlig ville jeg nok hatt den litt ute også. Er det mye trafikk er det jo en viss risiko for at den blir påkjørt.. Innekatter har det vel fint de også, men jeg tror absolutt de har det best når de får være ute også. Prøv å skrive dette innlegget under kategorien "kjæledyr" så får du nok flere svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå