Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #1 Del Skrevet 22. april 2003 Hei! Vi har nå vært borte fra hjemmet i en uke, men kom hjem i går kveld, og når vi skulle legge oss, lukket vi opp vinduet på soverommet ( vi bor i kjeller, så vinduet er nede ved bakken) og det kommer DEN kattepiss-stanken! Jeg er så lei de forbanna kattene :evil: , og det blir ikke noe bedre av at de gjør fra seg utenfor vinduet vårt. Nå lurer jeg bare på hva jeg kan gjøre for å få vekk den lukta, og sørge for at de ikke gjør det noe mer her... Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 22. april 2003 #2 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg vet at noen bruker Naftalinkuler som fås på apoteket. Jeg synes at det lukter nummeret før død og fordervelse så det blir jo valget mellom om pest eller kolera. Kansje en kort periode med naftalin holder kattene borte for godt. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 22. april 2003 #3 Del Skrevet 22. april 2003 Salmiakk har jeg hørt - fjerner lukta og holder kattene unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #4 Del Skrevet 22. april 2003 Salmiakk vil bare pirre kattene til å fortsette å markere. Vask godt med grønnsåpe eller annen såpe uten amoniakk og klor. Deretter kan du evnt. helle litt sitrondråper ved vinduet eller kjøpe "katt deg vekk" i dyrebutikken. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. april 2003 #5 Del Skrevet 22. april 2003 Legge ut gift??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 22. april 2003 #6 Del Skrevet 22. april 2003 Legge ut gift??? *hmfrm* :x :x I dyrebutikken får du kjøpt "Cat off" (eller noe sånt) som er i spray form. Det finnes også et middel i form av grønne krystall-lignende kuler som kan legges i bed og rundt husveggen ol. Fås også kjøpt i dyrebutikken. Har selv to katter og bruker dette på steder jeg ikke vil de skal være - funker bra! Alle hankatter som ikke brukes til oppdrett burde vært kastrert, hadde sluppet den ekle stanken... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. april 2003 #7 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg er faktisk dyre-elsker. Men jeg må ærlig innrømme at jeg også er dritt-lei de 50 kattene i borettslaget som går omkring og driter og tisser overalt. Noen vil ikke slippe ungene sine løs på plenen engang, fordi den er full av katte-dritt. Ikke så sjarmerende lenger da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 22. april 2003 #8 Del Skrevet 22. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. april 2003 #9 Del Skrevet 22. april 2003 hehe.. skjønte ironien da! :D Synes ikke katte-dritt er kult jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #10 Del Skrevet 22. april 2003 Katter er kun søte/pene/hyggelige osv på tv eller på 30 meters avstand. Jeg klarer desverre bare ikke å like katter..Har aldri gjort det. Har jaga noen katter som har prøvd å snike seg inn døra her ja , men kanskje jeg skal ta turen innom dyrebutikken og skaffe Cat Off da. Jeg og trodde salmiakk kunne få de vekk. Jeg vurderte faktisk å helle litt salmiakk der, men da var det jo veldig bra at jeg ikke gjorde det da siden det bare frister krekene enda mer til å gjøre fra seg hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy Skrevet 24. april 2003 #11 Del Skrevet 24. april 2003 Noe som også holder kattene borte er appelsinskall (ser gjerne ikke så OK ut, men for en kort periode???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå