happy_85 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er nå 4 dager over tiden på mensen. Hatt bittelitt blødning nå siste dagen, men ikke sånn som jeg pleier. Har tatt test, men den var negativ. Er ikke aktiv prøver, men har jo fått litt forhåpninger nå da. Jeg har alltid hatt helt stabil syklus, maks en dag fra eller til. Noen andre som har vært borti lignende og vært grvide/ikke gravide? Mener jeg har hørt om noen som ikke har fått positiv test før etter flere uker..
young87 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Høres ikke ut som om du er gravid, men hvis det ikke kommer noen flere blødninger og mensen utblir flere dager, så kan du jo ta en ny test.. Det er de som får småblødninger i den perioden de vanligvis har mens når de er gravide.
happy_85 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Det har liksom kommet ca 3 dråper... Så veit ikke helt hva det kan være, og jeg fant nå ut at den er 5 dager forsinka.. Bare litt merkelig.
Gjest Gjest_Milli_* Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Det har liksom kommet ca 3 dråper... Så veit ikke helt hva det kan være, og jeg fant nå ut at den er 5 dager forsinka.. Bare litt merkelig. Ja, litt merkelig... 5 dager over forventet mens? Da burde eventuell graviditet slå ut på en test. Bruk Clear Blue test, dem kan ikke missforstes (Husk å test på morgenurinen)
happy_85 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg tok en Clear blue test istad, men ikke morgenurin. Det sto at det kun var viktig med morgenurin samme dag som forventet mens eller før.. Men kanskje det er lurt å prøve da forde?.. Får kjøpe par til og prøve på morran:) Takk for svar. Jeg skjønner liksom bare ikke hvorfor den er forsinka nå, jeg er ikke spesielt stressa, trener ikke for mye (ikke i det hele tatt..hehe), så ser ingen grunn til at det plutselig er blitt sånn nå. Endret 2. januar 2008 av happy_85
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Jeg tok en Clear blue test istad, men ikke morgenurin. Det sto at det kun var viktig med morgenurin samme dag som forventet mens eller før.. Men kanskje det er lurt å prøve da forde?.. Får kjøpe par til og prøve på morran:) Takk for svar. Jeg skjønner liksom bare ikke hvorfor den er forsinka nå, jeg er ikke spesielt stressa, trener ikke for mye (ikke i det hele tatt..hehe), så ser ingen grunn til at det plutselig er blitt sånn nå. Ja, ta en test til (du får vente med å gå på do til du har kjøpt test, hehe) Si hvordan det går da! Lykke til!
Gjest ¤J¤ Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Jeg pleier å være regelmessig, men greide å skremme vekk mensen i fire-fem dager en syklus i høst.
happy_85 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2008 Ja, ta en test til (du får vente med å gå på do til du har kjøpt test, hehe) Si hvordan det går da! Lykke til! Hehe, får prøve på det ja:) Takk.
happy_85 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2008 Jeg pleier å være regelmessig, men greide å skremme vekk mensen i fire-fem dager en syklus i høst. Veit du åssen du klarte det da? Dreiv du å prøvde å bli gravid eller no sånt? Jeg har liksom ingen grunn til det, prøver ikke, og er egentlig ikke veldig nervøs heller, bare forvirra.. Har foresten også hatt mensmurringer/smerter siden fredag som har kommet og gått..
Gjest ¤J¤ Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Veit du åssen du klarte det da? Dreiv du å prøvde å bli gravid eller no sånt? Jeg har liksom ingen grunn til det, prøver ikke, og er egentlig ikke veldig nervøs heller, bare forvirra.. Har foresten også hatt mensmurringer/smerter siden fredag som har kommet og gått.. Jeg tenkte veldig mye på at mensen ikke var kommet, og lurte på hvor lang tid det kunne ta før den kom. Hadde mensmurringer jeg også. Forsøkte ikke å blir gravid og det var veldig liten sjanse for at jeg kunne være det i motsetning til deg. Lykke til.
happy_85 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. januar 2008 Det kjennes ut som mensen er ordentlig på vei nå Men da fikk jeg et svar hvertfall, hjelper jo det:) Verste er at jeg hadde håpa på at det ikke kom..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå