Gå til innhold

Hvor kjøpe dobbeldildo, med analdildo i den ene enden?

Anbefalte innlegg

Gjest litt-sjenert
Skrevet

Ja, nå var jeg så feig at jeg logga meg ut først... Uff.

Men jeg er altså på leting etter en dobbeldildo. Hvor den ene enden er en analdildo, og den andre enden til vagina. Finnes dette?

Samboeren min liker godt når jeg bruker analvibratoren min på ham, og vi har vurdert strap-on, men synes de er ganske usexy, rett og slett... Så vi tenkte at en slik dobbeldildo måtte vel være midt i blinken! Men han er ikke klar for en full size dildo, hehe...

Takknemlig for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, nå var jeg så feig at jeg logga meg ut først... Uff.

Men jeg er altså på leting etter en dobbeldildo. Hvor den ene enden er en analdildo, og den andre enden til vagina. Finnes dette?

Samboeren min liker godt når jeg bruker analvibratoren min på ham, og vi har vurdert strap-on, men synes de er ganske usexy, rett og slett... Så vi tenkte at en slik dobbeldildo måtte vel være midt i blinken! Men han er ikke klar for en full size dildo, hehe...

Takknemlig for alle svar :)

Bare for og være nyskjerrig! (Eller dum)

Hvor hadde du tenkt at han sku ha denne andre delen tredd inn i?

Dobbeldildoer som jeg har sett har jo "stavene" rett ved siden av hverandre, en for anal og en for vagina. (dobbelpenetrering)

Skrevet

linkene mine funker visst ikke men søk på artikkelnummer: 0521132 0000 og 0526223 0000

Skrevet

hørt om butikken kondomeriet.no???? der har de mye morro

Gjest Grafica
Skrevet
Bare for og være nyskjerrig! (Eller dum)

Hvor hadde du tenkt at han sku ha denne andre delen tredd inn i?

Dobbeldildoer som jeg har sett har jo "stavene" rett ved siden av hverandre, en for anal og en for vagina. (dobbelpenetrering)

Jeg vil tippe at TS mener en rett dildo, altså slik at hun kan ta ham, uten å måtte tre på seg en strap-on?

Gjest litt-sjenert
Skrevet
hørt om butikken kondomeriet.no???? der har de mye morro

Selvfølgelig har jeg det. Kondomeriet har ikke.

Grafica beskrev ganske nøyaktig det jeg er ute etter ja. Altså en slik http://www.duoshop.no/images/img/521000-300.jpg bare at den må være smalere i den ene enden...

Gutt 81 den siste du linken til var perfekt, bortsett fra at den er sånn bøyd... Jeg har nemlig den andre du linket til, og den er for kort! Funker bare ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...