Nelle Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Ok, ikke le nå folkens. Dette er høyst seriøst... hehe... Jeg har altså vært på påskeferie, og som kjent har de aller fleste 19 år gamle homsekompiser minst èn veldig søt og nydelig heterokompis –det hadde iallfall min 19 år gamle homsekompis som jeg har vært på besøk hos... hehe.... La oss si det sånn –det er i alle fall første gangen jeg har hatt sex i en vedstabel... hehe.... Vel –han fingret meg, jeg spurte ham om han ikke ble sliten i fingrene (var litt klønete med alle vedkubbene og det der så det tok litt tid før jeg kom) –men han er altså pianist, og pianister har som kjent en enorm utholdenhet i akkurat de rette musklene... hehe.... Så vi holdt på og holdt på og holdt på og.... *sukk* Hehe..... Men altså –nå i ettertid har jeg altså store problemer med å gå. Jeg er så støl i hoftene og rompemusklene at jeg knapt klarer å sitte. Hva skal jeg gjøre? Det var selvsagt verdt det, men jeg klarer ikke å danse! Jeg bruker musklene i kroppen (særlig rompe- og hoftemuskler) veldig mye når jeg har sex –klarer ikke å danse på flere dager etter en heftig seanse. Hva skal jeg gjøre? Skikkelig interessekonflikt dette her... Hva med dere andre jenter her inne –bruker dere musklene like mye? Hva gjør dere? Strekker dere ut etterpå eller hva? *sukk* Synd han er 13 år yngre enn meg og bor ca. 60 mil unna ... Pianist... hm... DET er virkelig et tips, jenter!! Nelle
Gjest Cruella Skrevet 22. april 2003 #2 Skrevet 22. april 2003 Har ikke noe godt råd, Nelle, kan bare ikke la være å Kos deg! L-B
brum Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 Ja dette kan du jo trygt kalle en interesse konflikt.
Midnattsol Skrevet 22. april 2003 #4 Skrevet 22. april 2003 Pianist... hm... DET er virkelig et tips, jenter!! De har fingerarbeidet i orden, ja. Midnattsol - som har pianistsambis.
Gjest Cruella Skrevet 22. april 2003 #5 Skrevet 22. april 2003 Var sammen med en gitarist en gang, husker at vi ikke kom så godt overens, men nå husker jeg hvorfor det varte så lenge som det gjorde. L-B
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #6 Skrevet 22. april 2003 Var sammen med en gitarist en gang, L-B Får bare håpe han ikke brukte plekter...
Gjest Cruella Skrevet 22. april 2003 #7 Skrevet 22. april 2003 Det hendte han brukte plekter, men han var i tillegg rasende god på munnspill i tillegg, så det oppveide liksom... L-B
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #8 Skrevet 22. april 2003 (beklager avsporingen, men bare litt!)
chimp Skrevet 22. april 2003 #9 Skrevet 22. april 2003 Tja, kanskje du trener for lite....trener flere ganger i uka jeg, så dette blir aldri noe problem her i gården....
Midnattsol Skrevet 22. april 2003 #10 Skrevet 22. april 2003 Jepp, er du stiv og støl er det beste tipset: Tren videre!
Nelle Skrevet 22. april 2003 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2003 Jeg trener ganske mye -danser opptil flere ganger i uka (ikke danse som i danse litt -men danse som i skikkelig TRENE). I tillegg fingrer jeg til orgasme i snitt 2-3 ggr. i uka -DET burde vel holde for ikke å bli støl!!?? Nelle
*Lisa* Skrevet 22. april 2003 #12 Skrevet 22. april 2003 Ooooh yessss! Hadde en elsker en gang som var gitarist..... Han var dritdårlig til å kline, men for en fingerferdighet... Sukk... *mimre-mimre* Sorry Nelle, tror ikke det finnes noen trening eller uttøyning som garderer mot stølhet etter sånne ferier. *Lisa*
Gjest Cruella Skrevet 22. april 2003 #13 Skrevet 22. april 2003 :cry: :cry: Jeg vil også på påskeferie, og bli støl... :cry: :cry: L-B
Nelle Skrevet 22. april 2003 Forfatter #14 Skrevet 22. april 2003 :cry: :cry: Jeg vil også på påskeferie, og bli støl... :cry: :cry: L-B Lisa-Beth, da!! Sorry -men du er så søt når du er lei deg! *trøste* Nelle
Gjest dorian Skrevet 22. april 2003 #15 Skrevet 22. april 2003 Jeg var gift med ei som spilte klarinett.... dorian
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #16 Skrevet 23. april 2003 Jeg var gift med ei som spilte klarinett.... dorian ...mens den første jenta jeg praktiserte heterofili fullt ut med jobber som slakter i dag... :o
Joplaya Skrevet 23. april 2003 #17 Skrevet 23. april 2003 ...mens den første jenta jeg praktiserte heterofili fullt ut med jobber som slakter i dag... Tilfeldig?
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #18 Skrevet 23. april 2003 Nei, hun ville egentlig bli klarinettist - men jeg ble etter kort tid overbevist om at det ikke var noe for henne...
kristine 80 Skrevet 23. april 2003 #19 Skrevet 23. april 2003 Prøv på pianoet en gang så kanskje det blir en skikkelig bra låt av det
Gjest Gutt på 21 Skrevet 23. april 2003 #20 Skrevet 23. april 2003 Hm.. Jeg er pianist. Er dette noe dere jenter vil anbefale meg å sånn helt tilfeldig nevne i en eventuell sjekke-situasjon? Husk at vi ikke bare er utholdende, vi er også svært følsomme og har superkontroll over dem (fingerne) Ellers er vel f.eks. tubaister ganske gode med tunga..? Dere får prøve ut en og melde tilbake her etterpå! http://www.cmcrossroads.com/bradapp/docs/r...ng_7.html#SEC75 Noe for deg, Nelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå