Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Er det noen som bruker den, eller er den helt out? Vet at mange ikke liker den, men jeg har fått sansen for den i det siste, men har jo ikke lyst til at folk skal ville brekke seg når jeg har den på.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg får migrene av den. Jeg har en skvett liggende, men kan bare glemme å bruke den.
Gjest Opa Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg synes den lukter godt på andre, men den lukter dritt på meg.
Rexina Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Synes også den lukter herlig hvis man tar lite på, men når jeg tar den på meg selv lukter det dritt. Har så lyst til at den skal lukte godt på meg også!
Linda644 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Den lukter godt! men bare en liten sprut, den er veldig sterk. Gå for kjøpet! kjøp en liten flaske først, så ser du etterhvert.
Malou Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Jeg likte den så godt at jeg kjøpte den for et par år siden, men jeg ble veldig fort lei den og synes ikke den lukter særlig godt lenger, i hvertfall ikke på meg. Men duft er jo veldig individuelt da, så hvis du synes den lukter godt på deg synes jeg du skal gå for den.
jolie Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Nei! Fysj, men det er noe av det verste jeg har luktet.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Hva koster denne parfymen? Da jeg kjøpte min for ca fem år siden, kostet den litt over 400 kroner for 25 ml, så det er ingen billig fornøyelse, heller.
Gjest lucky!74 Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Min favoritt og eneste parfyme! Prøvde den på en shopping runde i byen for mange år siden. Den luktet bare bedre etterhvert så jeg måtte gå tilbake å kjøpe den. Men har bare på veldig lite ellers blir den for tung. Skulle ønske jeg kunne like noen andre parfymer men har enda ikke funnet noen annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå