Tussi! Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Som i overskriften, hva skal jeg pensle bollene jeg nettopp har laget med. Alltid brukt melk eller egg, og nå har jeg ingen av delene. Brukte opp all melken i deigen og tenkte ikke på det da.
Kykkelikokos Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Du kan pensle med vann, eller du kan la være å pensle Bollene blir nok like gode uansett.
Tussi! Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Du kan pensle med vann, eller du kan la være å pensle Bollene blir nok like gode uansett. Joda, går jo det å, men vil liksom ha de gyldne oppå. Men ser ut som jeg får droppe det denne gangen. Orker ikke reise på butikken nå. Takk for raskt svar forresten
ufin Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Joda, går jo det å, men vil liksom ha de gyldne oppå. Men ser ut som jeg får droppe det denne gangen. Orker ikke reise på butikken nå. Takk for raskt svar forresten antar at bollene er ferdig nå, så det er kanskje lite vits å skrive det..? men, skriver det så du vet det til neste gang.. egg! pisk et egg, og pensle et tynt lag oppå.. bollene får en kjempefin gyllen topp og smaker kjempegodt.. -smaker ikke egg altså
Kykkelikokos Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Hvis du leser hva hun skriver først, så hadde hun ikke egg
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Til en annen gang: Det går an å bruke appelsinjuice og pensle de med for å få de gyldne.
Tussi! Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Til en annen gang: Det går an å bruke appelsinjuice og pensle de med for å få de gyldne. Gjør det? Det hørtes da veldig merkelig ut. Men, hva vet jeg
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Gjør det? Det hørtes da veldig merkelig ut. Men, hva vet jeg Veganere pensler bollene sine gyldne de og..
venus* Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Til en annen gang: Det går an å bruke appelsinjuice og pensle de med for å få de gyldne. Og det smaker ikke appelsin av de?
Gjest lillagubban Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Vann er jol helt greit å bruke? Jeg pensler alltid med vann. Det har jo ikke mye å si, så lenge det er fuktighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå