Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Madeleine
Skrevet

Jeg skal til sydligere strøk og trenger en bikini! Det er lenge til sommeren, så hvor i all verden kan man kjøpe bikini nå?

Vil ikke ha en usexy adidas-bikini kjøpt på G-sport, men heller ikke en skikkelig hot, dyr bikini bestilt fra USA..

Jeg vil prøve bikinien før jeg kjøper, så internett er egentlig ikke et alternativ... Men hvis det er siste utvei, eventuelt det er eneste sted med fine bikinier så er det supert hvis dere kommer med noen linker!:)

Selges det bikinier i undertøysbutikker i Trondheim (eller Oslo) f.eks? Hvordan er utvalget nå?

Og har disse butikkene nettsted, så jeg kan se før jeg drar og prøver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville reist på undertøysbutikkene. Tror ikke bikinier er noe de selger ut på salg om høsten, så de har det sikkert lagret i en skuff... Dra på LaLina på StHanshaugen eller Det Lille Under på Paleet. Og det kan jo hende at LaSenza og Change har noe også (om du ikke trenger så stor størrelse).

PS. God tur! Er veldig misunnelig!!

Endret av Bex
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

TS:Helt ordinære bikinier kan du trygt bestille på nett tror jeg, kanskje H&M har? Vet dy størrelsen din i andre plagg hos dem, finner du nok bikini og...

Nå trenger jeg ikke lage ny tråd, men lurer: Jeg leiter også etter bikini. Gjerne på nettet, for jeg vil ha en spesiell bikini/badedrakt som få andre jenter har... Sær, men sexy! Noen linker?

Gjest Gøril
Skrevet

Søk på "1634" på www.bademote.no

Da kommer det frem en topp som er veldig fin synes jeg...

Koster 400kr for topp og underdel, og du har bytterett:)

Litt utenom det vanlige, men jeg selv ville hatt den i plain sort eller hvit...

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_ginger_*
Skrevet

Forslag til andre nettbutikker som selger noenlunde rimelige bikinier? Jeg er ute etter en classic bikini, som ikke knytes i nakken, men som en vanlig BH. Tips mottas med takk :)

Skrevet

Victoriassecret.com

kjempefine bikinier, og mange er under 200 kroner!! (slipper toll og moms)

Skrevet

Puserjenta, hvordan fungerer dette med konto? Må jeg opprette profil før jeg får bestille? Er det dyrt med porto og toll? Har funnet varer for ca 600kr, bare klær, ikke sko..

Skrevet

hvis man handler for over 200 kroner og under 1000 kroner må man betale moms og toll. Det er vel 25% av varens verdi (og porto tror jeg)og et gebyr til posten på 97 kr.

Jeg har ikke opprettet konto på VC, men på f.eks strawberry net (ikke bikinier) kjenner siden igjen mailadressen din. (og gir deg rabatter :) )

Happy shopping :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...