Gjest kkleppej Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Egentlig skjønner jeg ikke hva som er så fasinerende med dem, men kvinneføtter er bare noe av det deiligste jeg vet om. Jeg både hater og elsker sommerene, når det er deilige føtter overalt. Tror nok mest det er symbolikken i forhold til underdaningheten føttene representerer, som gjør at jeg elsker kvinneføtter. Må innrømme at sterk tåfis, liktorner etc ikke tenner noe særlig. Drømmer om å komme hjem til kanskje deg? Du tar av deg skoene og legger deg på sofaen. Jeg setter meg ved fotenden og legger føttene dine opp i fanget mitt og masserer dem først med strømper eller strømpebukse på på. Deretter tar jeg de av og masserer først føttene lett med fingrene, kanskje mer kjærtegning enn massering. Tar så den ene foten din opp mot ansiktet mitt og slikker hele fotsålen mens jeg trekker inn de svake duftene før tærne tas inn i munnen en etter en. Så får den andre foten samme behandlig før føttene dine får en skikkelig omgang oljemassasje. Det hadde vært deilig? Men som sagt er det nok symbolikken da jeg også tenner voldsomt på det å måtte trekke ned buksene mine og legge meg over en kvinnes fang for å få ris. Det første har jeg turt å gjøre med samboeren, men det med risen tør jeg ikke. Er redd for at "maktforholdet" skulle blitt endret. Kanskje jeg ikke likte det og ville bare prøve det en gang? Eller kanskje jeg ønsket noe mer? Ikke vet jeg, men det blir nok bare en deilig drøm. Ikke så ille det heller da:-)
Nienna Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Hva med å snakke med samboeren din? Forklare at du har en fantasi du lurer litt på, og om dere kunne prøve. Påpeke at dette er noe du til å begynne med vil prøve bare en gang. Men, jeg vil få sagt en ting. En venn sa en gang til meg at alt bør prøves tre ganger, det er nemlig ikke sikkert man får det til riktig første gangen. Etter tre ganger har man grunnlag nok til å si at "hei, dette var ikke noe for meg" eller at det eventuelt var noe for deg.
Gjest Gjest-M- Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg var samboer med en med fotfetisj. Hadde aldri vært borti noe sånn, så jeg syns det var litt rart. Men etter å ha vent meg til det, syns jeg det var både sensuelt og erotisk, og hadde mye glede av det. Han syns jeg hadde de vakreste føttene han noen gang hadde sett, og ble voldsomt tent av de. Så jeg syns du kan snakke med kjæresten din om fantasiene dine. Kanskje blir du positivt overrasket.
Gjest kkleppej Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg var samboer med en med fotfetisj. Hadde aldri vært borti noe sånn, så jeg syns det var litt rart. Men etter å ha vent meg til det, syns jeg det var både sensuelt og erotisk, og hadde mye glede av det. Han syns jeg hadde de vakreste føttene han noen gang hadde sett, og ble voldsomt tent av de. Så jeg syns du kan snakke med kjæresten din om fantasiene dine. Kanskje blir du positivt overrasket. Skal nok snakke med henne, men føttene hennes er nok ikke de vakreste jeg har sett. Litt for mye........ Ellers er hun kjempeflott. Skulle nok lånt dine:-)
Gjest Gjest-M- Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Det er jo ikke sikkert du hadde syns mine føtter er like vakre som eks`en min syntes. Han tente på at de er små og nette, og han mente den buen under foten var spesielt fin.....sånne ting tenker ikke jeg over en gang, så jeg syns det var litt spesielt. Men hyggelig å få komplimenter, uansett. Ikke så lett å låne bort føtter, måtte i så fall gjort som Kristoffer Schau, og laget avstøpning. For en tanke......kanskje kunne jeg tjene penger på dem
Gjest kkleppej Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Det er jo ikke sikkert du hadde syns mine føtter er like vakre som eks`en min syntes. Han tente på at de er små og nette, og han mente den buen under foten var spesielt fin.....sånne ting tenker ikke jeg over en gang, så jeg syns det var litt spesielt. Men hyggelig å få komplimenter, uansett. Ikke så lett å låne bort føtter, måtte i så fall gjort som Kristoffer Schau, og laget avstøpning. For en tanke......kanskje kunne jeg tjene penger på dem Små og nette med en flott bue må jo bare være helt herlig. Kanskje en avstøpning hadde vært tingen ja:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå