Gå til innhold

Er du annerledes her enn irl?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er en katt som sitter foran PCn irl også.

Skrevet

Nei, jeg er i grunn ganske åpen og frekk sånn generelt

Skrevet

Kanskje jeg formulerer meg litt snillere IRL...

Gjest Helen Parr
Skrevet

Det som er kjent om meg her, stemmer nokså godt overens med virkeligheten.

Skrevet

Det aner jeg virkelig ikke. Men jeg går ikke bevisst inn for å være annerledes.

Skrevet

Det får noen andre svare på.

Skrevet

Hmm.. det får tiden vise... :klø:

Har tenkt å være som ellers..

Skrevet

Jeg er nok ganske lik på KG og IRL. Men jeg liker bedre å skrive enn å snakke.

Jeg er ikke fullt så rød, men bader ofte i fløte.

Skrevet

Jeg er egentlig snill og omtenksom.

Gjest Milorill
Skrevet

Jeg tror at man automatisk blir litt annerledes når man skriver og når man prater!

Jeg har de samme meningene, men dem kommer ut annerledes når jeg snakker med noen øye til øye enn om jeg gjør det her inne :)

Gjest Ada Blûe
Skrevet (endret)

Nei. Prøver å være meg selv uansett om det er på Internett eller andre steder hvor jeg har med andre mennesker å gjøre. MEN: Her inne som jeg er (ganske) anonym kan jeg snakke om emner jeg kanskje ellers ikke ville snakket så mye om. Men amtidig er det lett å være redd for å legge ut for mye om privatlivet også - noe jeg generelt sett er, både IRL og på KG.

Endret av Ada Blûe
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg er nok ganske lik både IRL og her inne, skulle jeg tro.

Skrevet (endret)

Ganske lik? Men det er jo da for andre å bestemme over, jeg håper jeg er og prøver å være, men vet ikke helt?

Jeg har jo samme meningene selvfølgelig, men kanskje en blir litt mer åpen da en skriver enn da en snakker, kanskje si litt mer om personlige ting da du ikke har ansiktet ditt klistret ved siden? Det opplevde jeg med andre mennesker jeg har vært kontakt over lengre tid på nettet. Men om det da gjelder også KG, vet jeg ikke.

Endret av mrs_bond
Skrevet
Jeg tror at man automatisk blir litt annerledes når man skriver og når man prater!

Jeg har de samme meningene, men dem kommer ut annerledes når jeg snakker med noen øye til øye enn om jeg gjør det her inne :)

jeg er helt enig- og henger meg derfor på denne....

Skrevet

jeg er egentlig mye snillere irl, jeg :hjertesmil:

ikke så kranglete og sta, kanskje... men jeg gjør mitt beste for å være meg selv både her, og i den virkelige verden. ellers ville det vært meningsløst for meg.

Skrevet

Ganske lik meg tror jeg - selv om jeg nok er noe mer bedagelig enn avataren min skulle tilsi.

Skrevet

I følge venninne som kjenner meg begge steder så er jeg ganske lik. Har i allfall ikke gjort noe bevisst for å endre personlighet på nett.

Skrevet

Jeg er ganske lik. Er nok en del mer vimete i virkeligheten og snakker mer piss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...