Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Hei! Jeg vurderer å gå til innkjøp av dior sin selvbruningskrem, etter å ha lest og hørt mye positivt om de, bla på disse sidene. Noen som kan gi meg litt info om pris, om det finnes egen krem til fjeset og om Dior sine selvbruningsprodukter virkelig er verd å kjøpe? På forhånd takk :D KLem fra Hanne
super Skrevet 22. april 2003 #2 Skrevet 22. april 2003 Hei! Jeg fant dette i Det Nye nr. 2 / 2002 (Skriver bare om Dior, har litt dårlig tid) _____________________________________________________________ Det nye tester selvbruningskremer for ansiktet. Best Likt: Christian Dior: Dior Bronze Instant Glow Tinted Face Self-Tanner kr. 190,- Eneste krem med farge, noe som gjør påføringen enklere. Inneholder litt skimmer og har veldig lett konsistens. Jevnt resultat og fin, gyllen farge, som passer best til lys hud. _____________________________________________________________ Håper dette hjalp deg. Har ikke testet den ut selv, men dette virket lovende. Ikke så gæren pris heller, syns nå jeg. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 Tusen takk for svar! Det virket jo lovende...
Gjest Étoile Skrevet 22. april 2003 #4 Skrevet 22. april 2003 Jeg bruker selvbruningsspray fra Dior. Den er helt super og ganske drøy, tror jeg betalte ca 215 kr for den.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #5 Skrevet 22. april 2003 Gir den en veldig mørk farge? Jeg tenkte jeg skulle prøve selvbruningskrem for første gang nå, men er så pysete..Jeg er VELDIG bleik til vanlig ( hvite øyevipper, bryn, rødt hår og fregner..), så jeg vil ikke gå fra å være fiskepuddinghvit til mullatbrun :-?
Gjest Étoile Skrevet 22. april 2003 #6 Skrevet 22. april 2003 Den gir ikke så veldig mørk farge ved en påføring, den er veldig grei å regulere fargen med synes jeg. Jeg pleier å smøre på to ganger for å få en farge jeg synes er passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå