Gå til innhold

Hvor mange av dere fikk/sendte melding til eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jwg leste i dagbladet her forleden at 1 av 4 fikk eller sendte melding til eksen på nyttårsaften. Lurer på hvordan det er inne her på KG...Fikk du en hilsen fra gamlekjæresten eller kanskje du sendte en melding selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverken fikk eller sendte.

Skrevet

:fnise:

Nei, i år/fjor gjorde jeg heldigvis ikke det. Ikke fikk jeg noen heller.

Skrevet

Fikk og sendte tilbake og endte i seng med fyren og. Ikke bra!

Skrevet

Klart det.. har en ex jeg får og sender til hvert år jeg... og andre ganger i året også. Min mann vet selvsagt om det.. men aksepterer at jeg er venn med ex.

Skrevet

Nei, jeg har gjort det tidligere for å være høflig, men han gidder ikke å svare, så i år sendte jeg ikke noe. Skjønner ikke dramatikken i å "sende sms på nyttårsaften", liksom, man kan da ønske godt nyttår for høflighets skyld uten å sende i fylla at man savner ham.

Skrevet

Har kun én eks, og det er 7,5 år siden vi var sammen. Kan ikke tenke meg å ha noe kontakt med ham, heller ikke i form av meldinger på nyttårsaften.

Skrevet

Ja. Hvert år det.

Men så har vi kontakt ellers og.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Fikk av han først, og svarte noen timer senere

Skrevet

Sendte melding med ønske om god jul og godt nytt år før jul slik at ingen av oss skulle bli fristet for å sende noe dumt i fylla.

Skrevet

Fikk av en x jeg har litt kontakt med, og svarte på den.

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Fikk sms fra en eks, og svarte, selvfølgelig. Vi har kontakt dann og vann. Sendte til en annen eks og fikk svar. Vi har også mye kontakt.

En eks ringte 1.nyttårsdag for å ønske godt nyttår, han er far til barna mine, så vi snakkes jevnlig.

Virker som jeg har mange eks`er, men så er jeg gaaaammel, da....hihi

Skrevet

Ingen. Fikk melding av moren til eksen og sendte melding tilbake til henne :).

Skrevet

Sendte melding til ene eksen min som også er far til datteren min, og fikk svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...