Gjest Cruella Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Hvordan blir jeg medlem av en arbeidsgruppe (W2000Pro) etter innstallasjon? Noen som kan hjelpe meg? L-B
Gjest Ola Skrevet 22. april 2003 #2 Skrevet 22. april 2003 Har win2k server., men prøv: start,programs,administrative tools,computer management, local users and groups. Da kan du legge deg til!
Gjest Cruella Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 Tror det gjelder hvis jeg skal bli medlem av lokale grupper, opprette grupper/brukere etc. Når man installerer W2000 får man under installasjon spørsmål om man skal være medlem av et domene eller arbeidsgruppe. Jeg har vært medlem av en arbeidsgruppe. Jeg har kødda til et eller annet, slik at jeg må melde meg inn igjen. Det er den type gruppe jeg mener. Ellers, takk for tipset. L-B
Gjest Admin'C Skrevet 22. april 2003 #4 Skrevet 22. april 2003 Ola er helt på trynet, det du tenker på er å koble deg til en arbeidsgruppe eller en Workgroup som det heter på engelsk? dette for å få tilgang til en haug andre datamsakiner på et nettverk? har xp men kan prøve å hjelpe, bruk hjelpfilen hvis ikke jeg kan hjelpe kontrollpanel->system->datamaskinavn->endre
Gjest Cruella Skrevet 22. april 2003 #5 Skrevet 22. april 2003 Det er helt riktig Admin'C, det er workgroup jeg mener. Nå har jeg endret maskinnavnet, hva gjør jeg så? :o L-B
Gjest Cruella Skrevet 22. april 2003 #6 Skrevet 22. april 2003 Jeg har fått det til Admin'C. Jeg hadde fjernet tilkoblinga av Klient for Microsoft-nettverk under Mine Nettverkssteder/LAN/egenskaper/Konfigurer. Nå har jeg kontakt med nettverket igjen! L-B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå