Gjest pirjo Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hva er nyttårsforsettene deres? Jeg har som mål å tenke positivt istedenfor alltid å se negativt på ting... Har fått et nytt liv etter å ha begynt med Efexor mot angst og depresjon og tenke jeg skulle benytte muligheten til å få en varig endring i tankesettet mitt. Klarer jeg det blir jeg stolt og glad!
Champagnepiken Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Har ikke de store nyttårsforsettene i år, men noen litt mer langsiktige mål - * løpe halvmaraton i september * ned en størrelse i klær * handle mindre klær - skapet mitt er jo sprengfullt fra før!
Gjest Blondie65 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hva er nyttårsforsettene deres? Jeg har som mål å tenke positivt istedenfor alltid å se negativt på ting... Har fått et nytt liv etter å ha begynt med Efexor mot angst og depresjon og tenke jeg skulle benytte muligheten til å få en varig endring i tankesettet mitt. Klarer jeg det blir jeg stolt og glad! Dette er et veldig fint mål. Gjør det til en vane å ALLTID tenke den positive varianten, det blir en vane. Når noe deprimerende skjer, tenk "hva er positivt med dette?". Jeg blir f.eks. alltid vinterdeprimert og må alltid kjempe med de negative tankene om vinteren. Så hva er positivt med mørket? Jo ingen ser valkene i mørket. Da blir det jo dobbel motivasjon også til å gjøre en innsats for valkene innen det blir skikkelig lyst. ... Noe som er mitt mål for 2008 ... Spise sunt, trene regelmessig og ta av 12 kg ...
Gjest pirjo Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Dette er et veldig fint mål. Gjør det til en vane å ALLTID tenke den positive varianten, det blir en vane. Når noe deprimerende skjer, tenk "hva er positivt med dette?". Nettopp! Etter å ha overtalt meg selv til å gå til lege, starte med medisiner og å oppdage endringene hos meg selv, har jeg funnet ut at jeg må ha vært deprimert lenge - uten å være klar over det selv.
Gjest =tentacle= Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Viktigste nyttårsforsett er at jeg skal begynne å trene. Det blir viktig å ha mye energi fremover på kort sikt, og så begynner jeg å bli så gammel at jeg må prioritere kroppen litt for å sikre at den samarbeider på lang sikt.
sebra Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 jeg skal begynne å trene og konsentrere meg mer om studiene.
Mini_me Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Jeng vil prøve å bruke opp ting før jeg kjøper nytt, spesielt matvarer og kosmetikk... Baderomsskapet trenger en opprydding Jeg vil også klare å oppdatere fotoalbumene, nå ligger jeg to år på etterskudd med fremkalling av bilder fra PC.... Ellers skal jeg ta mer vare på meg selv...
Gjest *marie* Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Jeg skal trene mer regelmessig og være flinkere til å lese i første semester-ikke bare i eksamenssemesteret.
Bokormen Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Jeg skal være mer økonomisk, og være en god kjæreste for samboeren min
mamut75 Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Være flinkere til å holde kontakten med venner + familie . Begynne å trene (igjen) .
Mann 42 Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Det blir vel mest å passe bedre på kontakten med familien, sende kort og hilsener og alt sånt. De andre standardløftene er i boks for lengst. Jeg har begynt å trene, og er i kjempebra form (sammenligna med utgangspunktet, iallfall), jeg har gått masse ned i vekt, og jeg slutta å røyke for flere år siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå