Gjest Linn24 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 jeg trenger inspirasjon her jenter. har laget mal på invitasjon, men har blitt så usikker på om det er sånn jeg vil ha de. :klø: det haster litt nå. må få begynt å lage de snart, for de skal snart sendes ut. hjeeeeeelp!!!!!!!
Tida Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er også interessert i å se dette. Håper du får mange svar! Jeg skal lage invitasjoner ol selv og har vært inne og tittet på rubberstamps.no og scrapping.no. Her er det masse kort som kan gi inspirasjon. Jeg tenkte å plukke litt ideer her og der til vår egen invitasjon, bordkort ol. Gå inn på forumene. Masse fint!
Gjest Linn24 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er også interessert i å se dette. Håper du får mange svar! Jeg skal lage invitasjoner ol selv og har vært inne og tittet på rubberstamps.no og scrapping.no. Her er det masse kort som kan gi inspirasjon. Jeg tenkte å plukke litt ideer her og der til vår egen invitasjon, bordkort ol. Gå inn på forumene. Masse fint! takk for tips. da skal jeg gå inn på de sidene å sjekke ut litt.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Man finner en god del bilder inne på forumet til bryllup.dk Se her
Gjest Eline80 Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 jeg trenger inspirasjon her jenter. har laget mal på invitasjon, men har blitt så usikker på om det er sånn jeg vil ha de. :klø: det haster litt nå. må få begynt å lage de snart, for de skal snart sendes ut. hjeeeeeelp!!!!!!! Vi skal ha vinterbryllup og brukte dette kortet. Samme motiv skal gå igjen på meny og bordkort. http://www.kortbutikken.no/default.aspx?pa...mp;command=3800
Lillemor76 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Vi fikk laget våre på Decorium i oslo. veldig bra service der. de er kvadratiske med et monogram på forsiden som vi fikk laget av en kamerat som er designer; og så tekst inni da selvfølgelig. har ikke bilde av de, men de er laget på glanset, ganske tykt papir. legger ved link av forsiden (men blir jo finere på selve invitasjonen da, med ordentlig trykk og papir osv..) Invitasjon_forside.pdf
Gjest Linn24 Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 tusen takk skal dere ha. det var noen veldig fine sider. og kortene dere har laget så veldig fine ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå