Gjest ballongmusa Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Min mann tenner på å stikke rare ting inn i meg. Noe han har drevet med en stund, er å stikke en vanlig ballong inn i meg, for så å blåse den opp inni meg. Vi bruker mye tid, og siden jeg er normalt elastisk, får jeg en ganske utvidet mus etter hvert. Når han så dro ut ballongen, var den stor som en appelsin. Mens han blåste, holdt han den inne i musa mi, en finger på hver side av ballongtuten. Vi har gjort tilsvarende med ræva også. Ganske morsomt. Særlig siden jeg kunne fise ved å åpne hullet litt, og da kommer den karakteristiske ballongpipinga. Kniper jeg igjen, så holder jeg samtidig ballongtuten lukket. Jeg synes det er ltt ekkelt, men han er veldig forståelsesfull og bruker ikke tvang på noen måte. Men det er tydelig at han liker å eksperimentere med musa mi. Har dere prøvd tilsvarende syke sexleker?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Anbefaler dere til å IKKE benytte kompressor til opblåsningen da det kan gjøre veldig vondt med en ballongsom sprekker inne i skjeden
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Min mann tenner på å stikke rare ting inn i meg. Noe han har drevet med en stund, er å stikke en vanlig ballong inn i meg, for så å blåse den opp inni meg. Vi bruker mye tid, og siden jeg er normalt elastisk, får jeg en ganske utvidet mus etter hvert. Når han så dro ut ballongen, var den stor som en appelsin. Mens han blåste, holdt han den inne i musa mi, en finger på hver side av ballongtuten. Vi har gjort tilsvarende med ræva også. Ganske morsomt. Særlig siden jeg kunne fise ved å åpne hullet litt, og da kommer den karakteristiske ballongpipinga. Kniper jeg igjen, så holder jeg samtidig ballongtuten lukket. Jeg synes det er ltt ekkelt, men han er veldig forståelsesfull og bruker ikke tvang på noen måte. Men det er tydelig at han liker å eksperimentere med musa mi. Har dere prøvd tilsvarende syke sexleker? nei, har ikke prøvd dette og vil aldri gjøre det heller. Innlegget er endret og tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 3. januar 2008 av Trille
Amalie_85 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 kan ikke si at jeg har prøvd det men fikk nesten lyst fordi det hørtes utrlog komisk ut å dra en oppblåst ballong ut av musa.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 For riktig god effekt kan jeg anbefale en værballong! Extra large mus blir det da.
Amalie_85 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 For riktig god effekt kan jeg anbefale en værballong! Extra large mus blir det da. Da kan det kanskje være en fordel med en kompressor som ble nevnt tidligere her ååå nå fikk jeg vondt i magen jeg lo for mye
nimble Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 ... Jeg synes det er ltt ekkelt ... Bare gå i deg selv og tenk litt over hva som gjør at det er ekkelt? At det er ubehagelig eller skittent (begge disse går det an å rette på om en gjør ting på annen måte). Eller fordi du ikke er komfortabel med det, ettersom det er en ganske uvant tanke for deg.. Hvis dette er et problem, bør Internet kunne overbevise deg om at dette er en relativt lite avansert og ukomplisert ting i forhold til de villere tigngene som foregår. Husk også at det med å ha sex er strengt tatt bare et verktøy, det viktigste er det som skjer oppi hodet (orgasmer er ganske kraftfulle små eksplosjoner med lyst-hormoner), og følelsene du har for typen etterpå. Om dere har et verktøyskrin som er større enn bare misjonær'n og doggy, så er det egentlig bare en bra ting. Det finnes voldsomt mye å velge i der ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå