Arwen Skrevet 22. april 2003 #1 Del Skrevet 22. april 2003 Har lyst på en litt beige farge i stuen (den skal være lys) men synes alle jeg finner på fargekartene er så gule. Er det noen som har noen tips til en ikke-så-gul-beige farge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #2 Del Skrevet 22. april 2003 Beige finnes jo i uante megder av nyanser og det kan være vanskelig og finne den rette. Hva med en creme-beige, den er ikke gulaktig. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. april 2003 Kanskje det.. har hundrevis (litt overdrevet) av fargeprøver her hjemme nå, men tror jeg har sett meg blind på de. Alt ser gult ut. Må bestemme meg snart, så har begynnt å stresse litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #4 Del Skrevet 22. april 2003 Creme eller soft beige er jo veldig lekkert og finnes i de fleste fargekart. En Old New York beige er jo klassisk og nydelig. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Power Skrevet 22. april 2003 #5 Del Skrevet 22. april 2003 Slenger meg på! Jeg har også tenkt på en helt lys beige farge til stua, men har ikke funnet en jeg liker enda. Derfor har jeg nesten bestemt meg for å ha eggeskallhvit i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gigi Skrevet 22. april 2003 #6 Del Skrevet 22. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 22. april 2003 Nei, vil nok ikke ha rosa vegger nei, vil bare heller ikke at den skal se gul ut. Meget vanskelig valg dette her, trodde faktisk ikke det skulle bli så ille... tror jeg har funnet en farge og skulle prøve fargeprøveprogrammet (langt ord ) til Jotun, men det er det dårligste jeg har prøvd av slike ting noen gang. Blir jo bare hvitt, gult eller grått uansett hva jeg velger jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gigi Skrevet 22. april 2003 #8 Del Skrevet 22. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #9 Del Skrevet 22. april 2003 Beige-farger er ikke lett.... Selv endte jeg opp med en farge som heter 1005Y30R, og er svært fornøyd med denne. Denne er ikke for gul, og ikke for rød etter min smak. Kanskje verdt å kikke på? Nasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #10 Del Skrevet 22. april 2003 Har malt stua med en farge som heter Nord,og entreen er malt i "dun". Nord er lysere, og dun er en typisk lys beige farge( tror jeg da). Ingen av disse fargene minner meg om gult, noe jeg også ville unngå da jeg skulle velge fargene. Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 22. april 2003 Beige-farger er ikke lett.... Selv endte jeg opp med en farge som heter 1005Y30R, og er svært fornøyd med denne. Denne er ikke for gul, og ikke for rød etter min smak. Kanskje verdt å kikke på? Nasse har faktisk egentlig bestemt meg for en som er nesten samme, 1005 y20r, men er litt usikker på om den kanskje blir for mørk, blir fargen lysere på veggen en det ser ut som på fargekartet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #12 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg synes 1005Y30R er veldig lys og fin. Men så synes jeg også det er viktig at den skiller seg litt fra hvite lister osv. slik at veggen ikke bare ser skitten ut. Så denne er så lys som mulig samtidig som det skillet opprettholdes. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd. (Min farge har da litt mer rødt i seg enn din, mens din har litt mer gult) Nasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 22. april 2003 OK, skal sjekke ut din tror jeg.. *skriver opp nummeret* Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gigi Skrevet 22. april 2003 #14 Del Skrevet 22. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 22. april 2003 Skal sjekke alle jeg, lager liste på baksiden av y20R kartet siden det jeg egentlig er det jeg hadde bestemt meg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristi Skrevet 22. april 2003 #16 Del Skrevet 22. april 2003 Da vil jeg tipse deg om fargen Magnolia, den er helt lys. Vi har den i stua vår. Listene malte vi i fargen Sand. Det ga en kjempefin effekt:) Lykke til med fargevalget:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 22. april 2003 #17 Del Skrevet 22. april 2003 Vi malte den forrige stua vår i en fage som het nord, fra Jotun. Den var kjempefin, så jeg lurer litt på å bruke den her i huset også. Fargen var lys, ikke rosa ikke gul, men ganske enkelt lys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 22. april 2003 #18 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg er også utrolig fornøyd med magnolia. Selv om den brekker litt i et gulskjær, så er den ikke like gul som elfenben. Synes den gir en nydelig, litt varm dybde på veggen uten å være gul, og den er lekker med hvite lister til. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 22. april 2003 tror magnolia blir for lys for meg (og gul) Dessuten har jo alle andre det ikke det at den fargen jeg kommer til å velge er så mye mer orginal, men litt annerledes hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #20 Del Skrevet 22. april 2003 Vi malte stuen i lys-toscana og ble kjempefornøyd. Den er verd å se på: http://www.jotun.no/www/no/20020050.nsf?Op...1256BCE006A7F7D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå