Gjest Shelob Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har skumle hensikter med en gutt jeg har fått kontakt med. Han er tidlig i 20 årene, jeg er 10 år eldre. Jeg har tenkt å ha han som sengekompis rett og slett. Jeg bekymrer meg litt for om det er noen grunn til å kamuflere og pynte på mine hensikter, for så å "lure" han til sengs - eller om det bare er å "peise på"? Tanken er jo om det kanskje kan bli litt overveldende for han, at han får prestasjonsangst osv. og bare forsvinner i ren dødsfrykt. Hva mener andre, er det bare å forsyne seg av godsakene eller må jeg legge mer kløkt i det? Vi snakker "vanlig" sex her altså. Shelob
gutt81 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 For ALL del... Bare forsyn deg av godsakene! Er alt for langt mellom slike kvinner som deg som tør å gjøre sånt
Nienna Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg personlig ville bedt deg være åpen med dine hensikter, når du forsyner deg, om enn du kanskje ikke sier det helt slemt. Du trenger ikke si "Jeg vil bare pule deg, du betyr ikke en drit", men kan godt pakke det litt inn. Men selvsagt, vi hører gutt81. Men, det er hvordan HAN ville taklet dette. Til tross for at jenter/kvinner ser ut til å tro det, så er ikke alle gutter like. =P Endret 2. januar 2008 av Nienna
Gjest Shelob Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Ja, jeg tror jeg må prøve en mellomting og se hva som fungerer, jeg har ikke gjort tilsvarende før. Men det er jo ikke så lenge siden jeg var i den alderen selv, og jeg var jo tross alt ikke et bevrende persilleblad, så det er kanskje ikke grunn til å engste seg for at gutta skal være det. For alt jeg vet kan han jo ha mer erfaring enn det jeg har selv!
Nienna Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Å gå for en mellomting kan høres smart ut, bare du ikke lover gull og grønne skoger uten å kunne holde det. =)
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Go for it! Du vil ikke angre! Sex med yngre gutter kan på det sterkeste anbefales
Yme Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Bare si det rett ut, du. Gutter er ikke like ømfintelige på sånne ting som veldig mange jenter er Han er sikkert hypp på å knulle, om du ikke er fæl! Hehehe
nimble Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Benjamin Franklin hadde følgende tips for å skaffe en 'mistress': pick older women... Så aldersforskjellen din er slett ikke så veldig uvanlig. Kan bare snakke for meg selv, men om du legger opp til sex (Forføring For Jenter.. denne håndboka er ikke så veldig tykk..) og ikke antyder noe som helst annet, så kan det fungere helt greit. Når det er sagt, så ender sengevenn-prosjekter i andre forhold, eller at en av partene ønsker at det skal utvikle seg 'til noe mer'. Og da er det litt fornuftig å kanskje ta opp dette sånn i begynnelsen, slik at det er en felles forståelse omkring forholdet. Jeg har vært ute for en 5mnd sengevenn-periode bestående av kun avtaler om logistikk, sporadiske aktiviteter (jeg er fremdeles henrykt over fotturer i fjellet med henne) og godt over gjennomsnittet bra sex. Null prat om det som var et de facto monogamt forhold på nesten et halvt år. Det hele strandet på at hun etterhvert ville ha hele kjæreste-pakka, noe jeg ikke var like begeistret for. Hvis hun hadde hatt slike planer store deler av den tida, så er det f.eks. noe uheldig hvis hun hadde håpet på noe som ikke dukket opp, og en del nyttig 'life time' kunne blitt brukt på å lete etter andre forhold i stedet. En tidlig prat som legger opp løpet som at "enhver er fri til å stikke når man vil, og det vil until further notice, ikke være aktuelt med et ordentlig forhold". Om du spiller med åpne kort, gjør du både deg og fyren en tjeneste. Mitt tips til hvordan det rent praktisk gjøres: - Fokuser på sex i første omgang - Aldri gi inntrykk av noe som ikke er tilfelle - Svar ordentlig på spørsmål, og klar opp i misforståelser og feiltolkninger ved første anledning. Om du følger det, er det fullstendig mulig å 'ta den praten' først etter et par-tre ganger, en setting som er litt mindre anstrengt enn rett etter du har tatt opp temaet om sex første gangen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå