Gjest Gjest_gurimalla_* Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 At han ser meg tisse meg ut. At han nekter meg å gå på do. At han vil jeg skal stå over han og tisse på han. At han vil suge meg og drikke av meg når jeg tisser. At han ønsker jeg skal ta i slik at jeg tisser på han mens han er inne i meg. At han liker å tisse seg ut, kjenne varmen bre seg mellom beina. At han liker at jeg tisser meg ut og så slikke meg rein igjen etterpå. At han liker at jeg er tissejenta hans. At han snakker "tissete" mens vi har sex, som feks, å ja, du er tissejenta mi, jen deilige tissevåte fitta di, tissejenta mi du er så deilig å tissevåt..... Flere som har menn som er slik? Jeg tenner ikke på det, tror jeg. Menjeg er med på det alikevel da. Sex er jo godt, og jeg vil jo ha orgasme. Men rett før orgasme, så er det nettopp dette jeg også tenker på. Kanskje jeg egentlig tenner på det alikevel??? Eller er mannem min bare motbydelig grisete?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 personlig synes jeg det er ekkelt!!!!! om du kan få tenning av det er jo opp til deg og din egen fantasi.. Hadde min mann sakt til meg at han villetissepåmeg, hadde jeg spurt han om han var klept i haue. urin skal i toaletet, ikke i munnen,eller i ei seng.... men, som sagt, du må jo selv vurdere om du ønsker å leve et liv som tissejenta...
gutt81 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg pleier å si at man ikke skal avfeie noe før man har prøvd det tre ganger. Hvorfor tre ganger? Jo for det er jo ikke sikkert man gjør det riktig første gangen. Ikke gjør noe du absolutt ikke vil være med på, though
Nienna Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Eller er mannem min bare motbydelig grisete? Jeg har det ikke slik du beskriver, så det skal jeg ikke kommentere. Men det der vil jeg kommentere. Nei, mannen din er ikke motbydelig grisete, heller imponerende sikker på sin seksualitet og på deg. Wetsex er omtalt som en av de mer uvanlige former for sex, det er desverre fremdeles en smule tabu-belagt, så at han har turt å åpne for denne siden av seg selv, ikke bare til seg selv, men til deg er fra mitt synspunkt mer imponerende enn "motbydelig grisete". =)
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Det må da være nydelig..... Hvor er det nydelig henne??? Det er ekkelt....
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Jeg tenner ikke på det, tror jeg. Menjeg er med på det alikevel da. Sex er jo godt, og jeg vil jo ha orgasme. Men rett før orgasme, så er det nettopp dette jeg også tenker på. Kanskje jeg egentlig tenner på det alikevel??? Eller er mannem min bare motbydelig grisete? Jeg forstår ikke helt hvor du vil. Er det slik at du undres over om du egentlig bør nekte å delta i aktivitetene hvis du ikke tenner på det? Selv om det ikke direkte plager deg å delta? Selv er jeg av den oppfattning at man bør bestrebe seg for å glede den andre. Jeg ser ikke hvorfor man skulle nekte å delta i noe så fremt man ikke har store aversjoner mot å gjøre det. Kanskje er det slik at du tenner på dette, men har problemer med å innrømme det overfor deg selv?
Gjest Gjest-M- Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Hver sin lyst, det er sikkert og visst..... For min del hører både bimmelim og bommelom hjemme i doskåla.....
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Tenner du på det så er det jo bare å kjøre på Bare å utforske videre så får du se at du kanskje tenner på det du også, hvis ikke så må du ikke gjøre noe du ikke vil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå