Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 når man flyr og har har seg en hyrdestund på toalettet kalles det jo 10 000 mile klubben, er det noen som har et tilsvarende navn på Togsex? æ å typen har satt oss som mål å ha oss et nummer å alle de forskjellige vognene til NSB nemlig. og vil gjerne høre om andres erfaringer med dette.. stillinger osv Det er alltid spennendes med andres meninger om ting.
gutt81 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Vel... har ikke testa doene der. Må si det frister veldig lite siden det stinker urin og er veldig lite renslig. Men ble runket på nattoget av eksen under teppet en gang. Må si at det var veldig spennende
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 vel, det kan jo bare gjøre saken enda mer opphissende kansje, og hvis man da i tillegg lar være å "låse" døra, så kan det bli riktig spennendes på signatur tgene låses døra med at man ikke får den elektriske åpningsmekanismen til å fungere fra utsiden, men man kan alikevel dra opp døren når man er der inne. så muligheten for å bli ferska er til stede, så absolutt.. og det i seg selv er og pirrende for mange. etter som jeg har hørt, er dette og grunnen til at flere liker mile high club også, nemlig det at så utrolig mange skjønner hva man nettopp har bedrevet, men ikke har sett det.
Annikken Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Det største "problemet" jeg kan se er at det er glassdører inn fra vognene og ut til doene, slik at man ser hvem som går inn og ut av doen. Det andre er at springen der man vasker hendene er bevegelsesstyrt, og bruker å være ganske følsomt, samt at vannet bruker sprute en del. Så det jeg kan se for meg er at alle ser at dere går inn, og så kommer vannet konstant til å stå og sprute på dere slik at dere er fulle av vannflekker når alle ser dere komme ut igjen. Men lykke til
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Det største "problemet" jeg kan se er at det er glassdører inn fra vognene og ut til doene, slik at man ser hvem som går inn og ut av doen. Det andre er at springen der man vasker hendene er bevegelsesstyrt, og bruker å være ganske følsomt, samt at vannet bruker sprute en del. Så det jeg kan se for meg er at alle ser at dere går inn, og så kommer vannet konstant til å stå og sprute på dere slik at dere er fulle av vannflekker når alle ser dere komme ut igjen. Men lykke til gir ikke det bare enekstra spenning da
Annikken Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 gir ikke det bare enekstra spenning da To each his own, men jeg hadde ikke gidda Dessuten, er ikke poenget at slike ting skal være spontant? Er det planlagt kan man jo like godt gjøre det en plass der det er mer behagelig å ha sex... men det er bare mine to kroner
Trampe Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Jeg kan godt like å ha sex på nye og spennende steder, men doene på nsb?? Jeg greier knapt å tisse der inne jo, de er trange og stinkende. Det fjerner fort lysta mi ihvertfall. Noe annet er doene på Agendatogene, de er romslige og rene. Om jeg MÅTTE ha sex på et do hadde jeg kanskje valgt det. Men et toalett er ikke førstevalget mitt å ha sex på, for å si det sånn.
Gjest 6'ern Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 10000 mile = 16093 kilometer. Atmosfæren slutter vel på ca. 1000 km. slik at hvis en er medlem av 16093 km. klubben, så er en faktisk astronaut. En har da hatt sex omtrent der hvor GPS satelittene kretser rundt jorda!
Gjest Gjest-M- Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 10000 mile = 16093 kilometer. Atmosfæren slutter vel på ca. 1000 km. slik at hvis en er medlem av 16093 km. klubben, så er en faktisk astronaut. En har da hatt sex omtrent der hvor GPS satelittene kretser rundt jorda! Det heter mile high-klubben.....ikke 10 000 mileklubben
Noorgie Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Du kan jo være med i 1000m klubben (eller kilometerklubben), dvs ha gjort det på et tog på en strekning hvor høyden er minst 1000 moh.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 når man flyr og har har seg en hyrdestund på toalettet kalles det jo 10 000 mile klubben, er det noen som har et tilsvarende navn på Togsex? æ å typen har satt oss som mål å ha oss et nummer å alle de forskjellige vognene til NSB nemlig. og vil gjerne høre om andres erfaringer med dette.. stillinger osv Det er alltid spennendes med andres meninger om ting. ok, da har vi testa ut flytoget, signatur og et gammelt togsett som gikk i stedenfor intercity toget... flytoget var det kvalmeste, mista tenninga fort, liksomintercity toget var freaky, hull igjennom gulvet liksom.... jaja... signatur gikk greit en liten 5 minutters periode, til toget bremsa ned... hehe... jau, hver sin lyst sier dere.. enig der... nå er det prøvd, og blir nok ikke tatt opp igjen som et neveverdi anbefalingspunkt for å statuere det slik
Noorgie Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 (endret) ok, da har vi testa ut flytoget, signatur og et gammelt togsett som gikk i stedenfor intercity toget... flytoget var det kvalmeste, mista tenninga fort, liksomintercity toget var freaky, hull igjennom gulvet liksom.... jaja... signatur gikk greit en liten 5 minutters periode, til toget bremsa ned... hehe... jau, hver sin lyst sier dere.. enig der... nå er det prøvd, og blir nok ikke tatt opp igjen som et neveverdi anbefalingspunkt for å statuere det slik Hehe, du mangler fortsatt ca 750m for å bli medlem i 1000m klubben (hvis ikke signaturtoget gikk høyere enn flytoget da)! Endret 12. januar 2008 av Goggen
Gjest togdiggerem Skrevet 26. juli 2008 #13 Skrevet 26. juli 2008 Togsex er jo knall, men best på toget til trondheim og videre til bodø, sovevogna der er skikkeli morro å knulle i, åpen løsning og greier... vi var på det meste 5 stk som koste sist tur jeg var på...
MarianneE Skrevet 27. juli 2008 #14 Skrevet 27. juli 2008 Jeg kan godt like å ha sex på nye og spennende steder, men doene på nsb?? Jeg greier knapt å tisse der inne jo, de er trange og stinkende. Det fjerner fort lysta mi ihvertfall. AMEN!!
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 27. juli 2008 #15 Skrevet 27. juli 2008 Hva med å kjøpe sovecupe?? Da kan dere ha sex på toget, men ikke på et ekkelt toalett:p
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. juli 2008 #16 Skrevet 28. juli 2008 Hva med å kjøpe sovecupe?? Da kan dere ha sex på toget, men ikke på et ekkelt toalett:p Ikke alle dassene som er ekle da.....
Gjest Rimmern Skrevet 31. juli 2008 #17 Skrevet 31. juli 2008 Det heter ikke 10 000 mile club, men Mile High Club.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå