Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen bredbånds-leverandører de vil anbefale eller fraråde?

Vi planlegger å skaffe oss ny PC i sommer og ordne oss bredbånd hjemme, men det kunne vært nyttig å høre hvilke leverandører som anbefales.

Skrevet

Det jeg kan med hånden på hjertet si er at TELENOR anbefales ikke!

De har dårlig oppe-tid, koster mye for lite band width og har en usedvanlig dårlig kundeservice og rot i papirene!!

Skrevet

Har nå tiscali og vil ikke anbefale det! Har hatt en del problemer i det siste, og fått dåårlig ping. Og så har de satt ned prisen, men vi som bestilte før prisnedsettelsen går ikke ned.. Og de har veldig lav ut-hastighet selvom nedlastningshastigheten er grei nok.

Hadde før NextGentel (kunne ikke få det her.. :( ) og de kan anbefales. Fin pris, eksellent service, setter de ned prisene. følger du etter. Men går aldri over den prisen du betalte ved kontraktstart.

Skrevet

Nextgentel fungerer 100%.

Kundeservicen er lik null(var ihvertfall), men den får du ikke brukt for allikevel!!!!!!

Det er litt problemer med Telenor ADSL, ihvertfall i Telemark. De har ihvertfall online(chat) kundeservice og du får svar på sekundet.

Konklusjon: velg nextgent.

Kjenner ikke de andre!

Skrevet

Har NextGentel ... fungerer meget bra for meg.

Skrevet

Vi har bredbåndsfabrikken og den har vi ikke hatt noe trøbbel med. Men jeg tror de har stopp i installasjoner i Norge. Synd i grunn. :-?

Gjest Admin'C
Skrevet

Bredbåndsfabrikken har sluttet å bygge ned og er nedlagt, firstmile kommer, telenor med grense nytter ikke og de er ustabile, nextgentel har en forjævelig kundeservice og folk har fått inkassokrav selv om regningen er betalt men ellers stabile og du får med en ruter

Skrevet
nextgentel har en forjævelig kundeservice

Har opplevd helt motsatt! De til og med ringte oss når vi måtte bytte og sa ifra at vi ikke behøvde å betale den nye regninga og penger fra forrige som ikke var brukt hadde blitt tilbakebetalt!

Gjest Admin'C
Skrevet

Jeg er en bruker på www.hardware.no og jeg har bare telenor, jeg har mine subjektive meninger jeg har plukket opp der og det er kjempefint at det fungerer for deg men jeg har lest fem seks poster og det er egentlig mange synes jeg ( for få finner veien inn i det bare pc baserte forumet der) som sier at de har fått inkassobrev og masse andre problemer, men det kan jo være at det har vært fjorisser som har sent frekke brev inn og har blitt nedprioritert

Synes du det er bra er det noe jeg har notert meg nå!

Kundeservice er uansett ikke så viktig om det ikke er noe med sentralene og slikt siden slike dustete ungdom som meg er her for å hjelpe til med pcproblemer og hjelper så godt vi kan

Skrevet

Ja, jeg er veldig fornøyd!

Men jeg kan jo ha vært heldig! Eller kanskje de er hyggeligere mot en kvinnestemme på telefonene?? hmm..

jaja, uansett, setter stor pris på sånne som deg jeg! Jeg kan nemlig ikke opp ned på en pc (som er utrolig frustrerende for min datageek av en samboer..), og da er det veldig kjekt å ha noen å spørre! Har til og med lest og lært en del på hardware.no :P

Gjest Admin'C
Skrevet

Da er du en HW geek som meg før du vet ord av det :blunke:, sjekk fillialen til Hw.no siden som heter www.windows.no her er det mye fint om windows guider ol

Skrevet

adsl.no er jeg fornøyd med.

Fri nedlasting. :)

:briller:

Skrevet

Takk for alle svar så langt. (Har hørt mye positivt om Nextgentel tidligere også.)

Tar gjerne i mot flere tilbakemeldinger!

Skrevet

Bytta fra Telenor til NextGenTel og er veldig fornøyde. :)

Skrevet

Heisann.

Vi er tilknyttet Bluecom, og er sålangt meget godt fornøyd med det. Både pris og service.

Ble tipset om Blucom av flere av våre venner som jobber i IT-Bransjen.

Har selv NULL peiling på dette, men fikk vita at Bluecom ikke hadde noen grenser på nedlastningen, i forhold til mange andre levrandører, jfr. lik pris. Sånn utover dette skjønner jeg ingen ting.....dersom man ser bortfra at jeg syntes "boksen" på kontoret kunne vært styggere :hoho:

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...