lillesky Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Fant endelig et ansiktsprodukt som sambo ville bruke. Det er en gel fra Nivea, og jeg tror det var både det at det var gel og at det blir pumpet ut (og ikke krukke eller fet krem) gjorde at han likte den. Men nå finner jeg den ikke noen steder. Noen andre tips? Helst gel og sånn "pumpe".
Gjest Morgan le Fay Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jeg tror Biotherm har noe sånt, i en grønn pumpeflaske i herreserien. Noe med Aqua.
ashera Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Mannen min bruker en aftershavegel fra Body Shop, med aloe vera. Den er super, han har ikke hatt hudproblemer siden den kom i hus. Men dessverre finnes den bare på tube.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Noen andre tips? Helst gel og sånn "pumpe".
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Mannen min bruker Lucky Tiger. Med de flaskene tror jeg ethvert mannfolk ville brukt produktene, ser veldig tøffe ut Ansiktskremen skal visst være veldig bra, inneholder blant annet økologiske ingredienser, men den koster nok litt mer enn den fra Nivea.. Kjøpte den her.
Catzy Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Vichy har produkter for menn, tror de har en gel. Clinique har også gel, det samme har Boss. Min kjære bruker hudpleie fra Boss, det var maskulint nok for ham...
Gjest Opa Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Jeg tror Biotherm har noe sånt, i en grønn pumpeflaske i herreserien. Noe med Aqua. Samboeren min bruker den, eneste han vil bruke av fuktighet i ansiktet! Jeg ser faktisk forandring etter at han begynte med den og
lillesky Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2008 Spnnende! Er ikke så farlig hva den koster, det viktigste er at jeg får han til å bruke den. Han brukte sånn blått Clerasil-vann i flere år, og det dreper jo huden!
Amanlis Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Mannen her i huset bruker ansiktsgele fra Ole Henriksen. Han er kjempefornøyd med den. Den er flott å bruke i stedet for barberskum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå