Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 smaker sæd vondt ? har ikke prøvd å suge enda. tørr ikke helt, så jeg lurer på om det smaker vondt og jeg vil ikke svelge tror jeg , så hva gjør jeg etterpå når jeg har mye sæd i munnen?
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hvorfor ikke bare smake forsiktig på sæden hans når den ligger på magen hans eller inni deg først, så får du en smakebit før du tar hele skrittet fullt ut
Nienna Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Sæd smaker forskjellig. Er utrolig mange forskjellige elementer som spiller inn. Hva han har spist i det siste, hvor mye han har drukket, osv. Dessuten er det individuelt hva man liker, jeg kan like ananas uten at du må like det, så teste er stort sett det sikreste alternativet. Jeg syns i alle fall det er fantastisk godt. =)
FantasDick Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Det er jo veldig individuelt, da. Du får prøvesmake litt og se hva du synes. Jeg liker å slikke sæd av han etter han har sprutet i meg, men brekker meg om han spruter i munnen min. Synes det smaker deilig, men klarer ikke mye av den varme seige massen på engang.
gutt81 Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Sæd smaker som nevnt forskjellig fra person til person. Akkurat hva det smaker vet jeg ikke helt. Nå har jeg aldri prøvd haifinnesuppe, men om det smaker noe a la sæd så tror jeg at jeg må teste det Endret 2. januar 2008 av gutt81
Trampe Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Forskjellig fra person til person ja, men det kan også smake forskjellig fra gang til gang. Det kommer an på hva han har spist og drukket. Jeg svelger, synes det er greiest. Det er ytterst sjelden han får en ren BJ uansett, han foretrekker det som forspill. Jeg er ikke spesielt glad i smaken, men det er helt ok og det er mye man gjør for partneren sin Det smaker varm tykk suppe ja.
Gjest morthal Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Hmm.. Jeg synes ikke det smaker godt da.
DDuck Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Syns det smaker helt greit enkelte ganger og helt jævlig andre ganger.. kommer alt ann på hva han har spist og drukket som de andre sier... Hvis jeg skal svelge så dytter jeg bare saken hans så langt inn som jeg får den når han kommer slik at jeg skal slippe å kjenne det så godt... Kan bli for mye med en hel dose for meg så Hvis ikke så går jeg rett og slett og spytter det ut
Gjest Mirina Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Jeg synes ikke smaken er så grusom, men konsistensen derimot sliter jeg skikkelig med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå