Gå til innhold

Hva tenner du på? Gummi? SM? wetsex? tær? menn i dameundertøy? mye lite stort smått?

Gjest Gjest_Trude_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trude_*

Jeg har lissom ikke noe som TENNER meg.

Jeg fantaserer egentlig aldrig.

Har en vibrator som jeg bruket på klitten av og til, forde da får jeg orgasme og det er deilig. Kan tenke frekke tanker akkurat like før jeg kommer. Men har ikke sexuelle fantasier.

Mannen min elsker wetsex, pluss å kle seg i sexy dameundertøy.

Men jeg tenner ikke på noe jeg.

Hva tenner dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To menn som koser med hverandre og senere at jeg får delta..naM

I second that one. *glise*

Men, til trådstarter. Husk at ingenting er galt å fantasere om. Det trenger ikke være noe som orginalt er seksuelt du tenner på, det kan være noe helt hverdagslig. Det finnes folk som blir tent av de (fra mitt synspunkt) merkeligste ting. Snorkfrøken, trær, alt. Kanskje analysere deg selv, og finne ut hva som går gjennom hodet ditt akkurat når det går for deg? Var slik jeg fant ut hva jeg virkelig tenner på. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest binysgjerrig gutt
To menn som koser med hverandre og senere at jeg får delta..naM

Ååååå så deilig....

Jeg drømmer nettopp om å være med og pirre ei dame på denne måten, at jeg og en kompis koser og har lett guttesex mens hun ser på...

mmmmmmmm.........

Litt snålt men akkurat det tenner meg noe voldsomt......he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så deilig....

Jeg drømmer nettopp om å være med og pirre ei dame på denne måten, at jeg og en kompis koser og har lett guttesex mens hun ser på...

mmmmmmmm.........

Litt snålt men akkurat det tenner meg noe voldsomt......he he he

Jeg må bare kommentere det, slike gutter er turnon de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest binysgjerrig gutt
Jeg må bare kommentere det, slike gutter er turnon de!

Tusen takk.

Det er veldig mange menn som er fantaserer om en slik setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

Det er veldig mange menn som er fantaserer om en slik setting.

Ja, har oppdaget dette. Var fantastisk å oppdage noe slikt, og jeg må tilstå at jeg la samfunnet litt for hat ved det. Når menn blir kalt "jævla homo" fordi de liker å ha noe opp i analen, hvor velkommen må ikke menn føle seg til å fortelle at joda, de vil faktisk ha sex med en annen gutt. Det er idiotisk.

Om du noensinne tester ut fantasien din, ALL credit til deg. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest binysgjerrig gutt

Jo da, det er nok mange fordommer mot bi- og homomenn. Men tidene er nok i ferd med å forandre seg. Ser man i andre fora, f.eks. Cupido Club, så er det lite eller ingen slik hets, ikke som jeg har merket i alle fall.

Veldig mange binysgjerrige menn vil ha med ekstra mann til trekant sammen med dama osv, og om noen år tror jeg slike settinger er like vanlig som settinger med jentekos. Og ikke minst, flere og flere damer innrømmer at de pirres av å se to menn kose sammen!

Nienna og Mysticgirl her er bare herlige synes jeg!

Jeg ønsker ikke å "prøve" en annen mann alene, men med en dame tilstede tror jeg det meste kan skje.....så sær er jeg.....he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, det er nok mange fordommer mot bi- og homomenn. Men tidene er nok i ferd med å forandre seg. Ser man i andre fora, f.eks. Cupido Club, så er det lite eller ingen slik hets, ikke som jeg har merket i alle fall.

Veldig mange binysgjerrige menn vil ha med ekstra mann til trekant sammen med dama osv, og om noen år tror jeg slike settinger er like vanlig som settinger med jentekos. Og ikke minst, flere og flere damer innrømmer at de pirres av å se to menn kose sammen!

Nienna og Mysticgirl her er bare herlige synes jeg!

Jeg ønsker ikke å "prøve" en annen mann alene, men med en dame tilstede tror jeg det meste kan skje.....så sær er jeg.....he he he

Lite, men så lenge det er noe er det for mye.

Vel, av det jeg har hørt så er det ofte med en ekstra mann i sengen det hele begynner... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt81
Lite, men så lenge det er noe er det for mye.

Vel, av det jeg har hørt så er det ofte med en ekstra mann i sengen det hele begynner... ;)

Der jeg turte å leve det ut først i hvertfall

hmm... Lurer på om jeg blir nødt til å lage meg konto her jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer ofte om flere menn som skal "misbruke" meg, ta meg analt og vaginalt - gjerne samtidig, tvinge meg til å suge dem o.l. I det virkelige liv flyr jeg i flint av tanken, hater analsex, suger ikke o.l. Fantasier, ja!

Jeg er nyskjerrig på wetsex, og prøver å fnisete å få samboeren med på litt testing i dusjen, men han vil ikke..? Tror egentlig ikke jeg liker det, men vil prøve. Tenner veldig på å ha på meg sexy undertøy, strømper, korsett, høye hæler, lårhøye støvletter o.l. Når jeg har dresset meg opp for litt happytime liker jeg også å vise meg fram for samboeren - strippe litt og showe litt. Lett BDSM er også deilig, men er ikke sikker på hva som tenner/er lov - har ikke testet så mye.

En ting som er uhyre opphissende og som gjør meg veldig våt og kåt er når samboeren holder meg hardt i nakken og bestemmer hvor jeg får gå når vi er ute å handler f.eks. Det er helt sinnsykt deilig, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når han tar tak.. Det må skje ute i offentligheten - så folk ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest binysgjerrig gutt
Der jeg turte å leve det ut først i hvertfall

hmm... Lurer på om jeg blir nødt til å lage meg konto her jeg

Du har prøvd ut litt bi?

Spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett BDSM er også deilig, men er ikke sikker på hva som tenner/er lov - har ikke testet så mye.

Alt er lov så lenge alle parter er enige om at det er lov.

Innen bdsm er det kanskje viktig å diskutere grenser nøye i forkant, og ha sikkerhetsord. Ikke ord som "stop", men ett ord som ikke orginalt hører hjemme i sengen (banan, kanskje?) som virkelig betyr stopp. Så lenge man har det klart er ALT lov. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har prøvd ut litt bi?

Spennende...

Ble til at jeg registrerte meg gitt.

Ja, jeg har prøvd ut litt. Har lenge vært binysgjerrig og lekt med tanken. Så endte det med en trekant i fylla en gang med meg, eksen og en annen gutt. Alkoholen hjalp nok litt til å løsne på hemningene, men kan ikke si at det var noe negativt. Det endte i hvertfall opp med en -skikkelig- bitrekant der vi gutta sugde og runket hverandre i tillegg til "betjene" henne. Jeg fant ut at dette virkelig var noe jeg likte og har i ettertid også eksperiemntert også med guttekos utenom trekantsammenheng (vil nevne at jeg ikke lenger er i forhold. Hadde aldri vært utro).

Jeg anbefaler deg å utforske denne siden av deg selv. Du kommer garantert ikke til å angre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er lov så lenge alle parter er enige om at det er lov.

Innen bdsm er det kanskje viktig å diskutere grenser nøye i forkant, og ha sikkerhetsord. Ikke ord som "stop", men ett ord som ikke orginalt hører hjemme i sengen (banan, kanskje?) som virkelig betyr stopp. Så lenge man har det klart er ALT lov. =D

Ja, jeg er klar over det - tenkte mest på hva jeg mener er lov, hva er greit, hva liker jeg og hvor går grensene mine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, jeg er klar over det - tenkte mest på hva jeg mener er lov, hva er greit, hva liker jeg og hvor går grensene mine. :)

Grenser er til for å tøyes. ^^

Eller, for meg i alle fall, å alltid utfordre seg selv er (for meg i alle fall) en del av det å drive med BDSM. Men selvsagt, man må jo være forsiktig. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner hvist på å lese denne tråden her jeg.....

Tenner på tanken av at du tenner på å lese dette, og tåfis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...