Gå til innhold

Modellpene avatarer - Hvorfor?

Fremhevede innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Syns ikke min avatar er spesielt søt, vakker eller deilig, men det er heller ikke et stygt bilde.. Det er et "trivelig" fjes, et "hverdags fjes", Det passer bra til meg, et "hverdags menneske" som jeg er!!

(også syns jeg synd på de stygge damene på "ugly.com" eller hva det het. Tenk om noen syns jeg er så stygg at de tar bilde av meg og setter meg inn der :o )

Et spørsmål: Mener noen her at om eks. jeg hadde funnet meg et bilde av en skikkelig burugle, så hadde jeg hatt bedre personlighet enn om jeg ikke gjør det, er det tegn på humoristisk sans, at man ikke er overfladisk eller dum, etc?

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet
Forøvrig savner jeg fortsatt jenter(bortsett fra hun med Hyacinth, og en del morsomme figurer/dyr), som tør å sette inn bilder av mindre pene damer.....alle avatarer MÅ liksom være så søte, vakre og deilige....

Noen som tør å bruke denne f eks? :ler:

http://www.uglypeople.com/uglywomen/html/up-women-00266.htm

By the way, Sandman: Fei for egen dør! Du er da viden kjent for å velge søte, vakre og ikke minst: deilige menn som avatarer!!! Makan!! *sint, med hendene i siden*

Skrevet

By the way, Sandman: Fei for egen dør! Du er da viden kjent for å velge søte, vakre og ikke minst: deilige menn som avatarer!!! Makan!! *sint, med hendene i siden*

Legger meg flat, Embla..... innrømmer at det der med steiner og glasshus så absolutt har en relevans... :P

Skrevet

Jeg ville IKKE ha brukt et bilde fra ugly people.com som avatar. Synes hele konseptet er motbydelig. De som er avbildet der har (stort sett i hvert fall) ikke sendt inn bildet sitt selv. Har man et bilde av en slektning eller bekjent som man synes passer inn på siden kan man fritt sende dette inn, og vedkommede blir liggende til spott og spe for alle som vil se, og gremme seg over disse "stygge og groteske" menneskene. Man kan til og med stemme over hvem som er styggest! MOTBYDELIG!! Har bladd litt rundt i bildene der og det er langt fra alle som kvalifiserer til betegnelsen stygg. Dessuten, de som gjør det kan oftest ikke noe for det.

Synes ikke noe om å latterliggjøre andre menneskers utseende. Hvis det er å være selvironisk eller humoristisk - vel da har jeg verken selvironi eller humor!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Tror jeg synes avatarene til Sandman hadde mer personlighet før. Likte spesielt godt den med dassen og teksten til !

De forrige avatarene viser jo at en stygg mann kan være hyggelig og morsom !

Og konseptet med ugly people er enda mer motbydelig enn temptation island. Tenk å gå inn der og finne et bilde av dama si da !

Skrevet
Tror jeg synes avatarene til Sandman hadde mer personlighet før. Likte spesielt godt den med dassen og teksten til !

Dassen kan komme hoppende fram når du minst aner det, Hilde... :kul:

Gjest Diva
Skrevet

Synes du har en snerten avatar jeg nå, Sandman. Hehe :wink:

Men jeg synes også dassen var kjempemorsom :ler:

Gjest Hilde K S
Skrevet

HVA ??????

Du mener vel ALDRI å si at han fra tv kan være medregnet som dass ?

Eller har jeg misforstått, jeg har jo nettop vært på dass, så det skjønner jeg ikke..........

Men du kjenner jo til min treghet, Waco eh mener Sandman........

Skrevet
HVA ??????

Du mener vel ALDRI å si at han fra tv kan være medregnet som dass ?

Eller har jeg misforstått, jeg har jo nettop vært på dass, så det skjønner jeg ikke..........

Men du kjenner jo til min treghet, Waco eh mener Sandman........

Dette var et noe kryptisk budskap, Hilde... hvem er "han fra TV"? :o

...inseminerer du at jeg og waco'n er samme person...?? Riktignok har jeg schizofreni i familien, men jeg syns jeg har klart meg bra unna slike symptomer hittil... :P

Gjest Hilde K S
Skrevet

Forklaringen er som følger ;

Han fra tv = G. Cloony, husket bare ikke hva han het !

Kunne aldri falle meg inn å insinuere at du og Waco er samme person. Hintet bare til et innlegg av deg jeg svarte på tidligere der jeg kalte deg Waco og det tok minst to runder i hjernen min før jeg skjønte hva jeg hadde gjort feil !

Jeg liiiker å være kryptisk, jeg. Kler meg i mumieklærne når jeg skal overraske mannen............... Eller var det Mummiklærne ? I all min forvirring så husker jeg ikke helt !

Skrevet
Kler meg i mumieklærne når jeg skal overraske mannen............

Hilde da... du skal ikke kle deg når du skal overraske mannen, du skal kle AV deg da... :sjarmor:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Ikke dersom han har på seg arkeolog - klærne og liker å "rulle meg ut" av mumieklær !

Det er enda morsommere med Mummiklærne !

Nå kommer moderator snart og sletter oss for grove innlegg !!!

Skrevet

Apropos rare klær for å overraske sin kjære: Hva syns dere om nonnedrakt og pelskledte håndjern..... :sjarmor:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Ikke i kombinasjon vel ? Chimp ??? Dette hadde jeg ALDRI trodd om deg !

Hadde håndjernene vært kledd med latex så kanskje....

Tror denne tråden har avsporet en smule, litt min feil kanskje ?

Skrevet

......de er kledt m leopardskinn...... :sjarmor:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Chimp ; ja DET forklarer jo saken !

Løp og kjøp !!!!!

Skrevet
Jeg er skikkelig stygg på orntli', så jeg har valgt et bilde av en dame jeg syns er litt pen. Var ikke det lurt  :wink:

Du skrev et annet sted at du er pen. Det kan være at du kødda i et av innleggene.

Gjest M-ling
Skrevet

Det er sannsynligvis ganske vittig for nye lesere av denne tråden å lese Sandmans seriøse meninger om hvor teit du er med modell-avatar, etter hans hamskifte.

Skrevet

Ble litt forvirra av akkurat det M-ling... Men nå er jeg jo litt mer med da, tror jeg da i hvertfall... Eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...