Gå til innhold

Modellpene avatarer - Hvorfor?

Fremhevede innlegg

Gjest Mayamor
Skrevet

Det er jo ikke enkelt for en kjent person og komme reinkarnert inn på KG heller da...

Er det bevisst at du ikke har Elvis som avetar, Sandman...

Litt privatliv? :ler:

Maya/Marilyn - who cares? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*lurer på hvorfor Minnie/Milla tror at alt som skrives dreier seg om henne*

Dessuten, det finnes da så mange avatarer som er betraktelig mer "modellaktige" enn din Minnie, så jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor du følte deg så....... eh...... truffet???

*rister på hodet* :Gjesp:

Skrevet

Jeg føler sterkt at det er på sin plass å bidra med mitt i denne tråden. Ja.

:nikke overbevisende:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jammen Retz da!!!

Du har mista rockeringen din!!!!!!!

Skrevet

Jeg bare elsker kitsch altså :blunke:

Ho-ho :ler:

Jeg tok avatar-dama mi fra en tegneserie, men når du sier det så kunne hun igrunnen likesågodt blitt tatt rett ut fra et kitsch-maleri.

Litt sånn elg-i-solnedgang møter Kaptein Sabeltann? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt sånn elg-i-solnedgang møter Kaptein Sabeltann? :o

... møter Jens pikenes møter sigøynerdama fra femtitallet...

Heeerlig!!

Skrevet

Til deg Lotta: (og ellers de som måtte føle seg truffet)

Var ikke denne tråden beregnet på alle med modellpene avatarer da?

Minnie er da vel en av dem?

Er jo ikke så underlig om hun lett føler seg truffet så mye trakassering det faktisk har vært av hennes person! Enhver kan vel bli litt prega av sånt kanskje? Hvorfor er du egentlig så opptatt av hvordan Minnie reagerer? Det er faktisk 10 sider med svar her!!! :roll:

Hilsen Petruska som er drittlei av å lese "Minnieforfølgende" innlegg -

GET A LIFE!!! :wink:

Gjest Embla s
Skrevet

Er det det?

Dette her er en rødrev, altså en redhead... og så finnes det blårev, og sølvrev, og fjellrev....

:ler:

..en rev bak øret

Gjest Embla s
Skrevet
Til deg Lotta: (og ellers de som måtte føle seg truffet)

Var ikke denne tråden beregnet på alle med modellpene avatarer da?

Minnie er da vel en av dem?

Er jo ikke så underlig om hun lett føler seg truffet så mye trakassering det faktisk har vært av hennes person! Enhver kan vel bli litt prega av sånt kanskje? Hvorfor er du egentlig så opptatt av hvordan Minnie reagerer? Det er faktisk 10 sider med svar her!!!  :roll:  

Hilsen Petruska som er drittlei av å lese "Minnieforfølgende" innlegg -  

GET A LIFE!!!    :wink:

Enig!!

Skrevet

Jeg antar min kvalifiserer som modellpen også. Grunnen til at jeg valgte denne avataren er at jeg elsker maleriene av Alphonse Mucha.

Ellers bytter jeg avatar en gang i blant, har hatt Maid Marian i Robin Hood tegnefilmen som avatar noen ganger. Jeg er glad i Disney's klassiske tegnefilmer :Nikke:

Skrevet
Jeg antar min kvalifiserer som modellpen også. Grunnen til at jeg valgte denne avataren er at jeg elsker maleriene av Alphonse Mucha.  

jeg også digger mucha!

Skrevet

Ikke det at jeg på noen måte har lagt merke til dette konkret, men:

Jeg ville synes at noe skurret litt dersom en person med en modellpen avatar forfektet synspunkter som at "utseende betyr ikke noe", ""naturlig" skjønnhet er best", "vi må få slutt på fokuseringen på det vakre" osv. Da sender man jo på en måte ut motstridende signaler.

Skrevet
Ikke det at jeg på noen måte har lagt merke til dette konkret, men:

Jeg ville synes at noe skurret litt dersom en person med en modellpen avatar forfektet synspunkter som at "utseende betyr ikke noe", ""naturlig" skjønnhet er best", "vi må få slutt på fokuseringen på det vakre" osv. Da sender man jo på en måte ut motstridende signaler.

så fordi jeg sminker meg betyr det ikke at jeg regner indre egenskaper som viktigere enn ytre? ja ja. jeg får bare sende litt motstridende signaler da.

Gjest M-ling
Skrevet

Jeg for min del blir litt skeptisk til folk som tror de kan forstå et annet menneskes personlighet med det tungtveiende argument: hennes avatar...

Gjest Betty Blue
Skrevet
Jeg for min del blir litt skeptisk til folk som tror de kan forstå et annet menneskes personlighet med det tungtveiende argument: hennes avatar...

Du sier noe!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Bare en liten hyllest til deg Sandman som klarer å engasjere folk i laaange tråder ! :blunke:

Gjest care
Skrevet
Bare en liten hyllest til deg Sandman som klarer å engasjere folk i laaange tråder ! :blunke:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...