Gjest Mayamor Skrevet 29. april 2003 #141 Skrevet 29. april 2003 Det er jo ikke enkelt for en kjent person og komme reinkarnert inn på KG heller da... Er det bevisst at du ikke har Elvis som avetar, Sandman... Litt privatliv? Maya/Marilyn - who cares?
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #142 Skrevet 29. april 2003 *lurer på hvorfor Minnie/Milla tror at alt som skrives dreier seg om henne* Dessuten, det finnes da så mange avatarer som er betraktelig mer "modellaktige" enn din Minnie, så jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor du følte deg så....... eh...... truffet??? *rister på hodet*
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #143 Skrevet 29. april 2003 Lott@ har den flotteste modellen dah!
Retz Skrevet 29. april 2003 #144 Skrevet 29. april 2003 Jeg føler sterkt at det er på sin plass å bidra med mitt i denne tråden. Ja. :nikke overbevisende:
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #145 Skrevet 29. april 2003 Jammen Retz da!!! Du har mista rockeringen din!!!!!!!
Gjest Mel Skrevet 29. april 2003 #146 Skrevet 29. april 2003 Jeg bare elsker kitsch altså :blunke: Ho-ho Jeg tok avatar-dama mi fra en tegneserie, men når du sier det så kunne hun igrunnen likesågodt blitt tatt rett ut fra et kitsch-maleri. Litt sånn elg-i-solnedgang møter Kaptein Sabeltann? :o
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #147 Skrevet 29. april 2003 Litt sånn elg-i-solnedgang møter Kaptein Sabeltann? :o ... møter Jens pikenes møter sigøynerdama fra femtitallet... Heeerlig!!
Petruska Skrevet 29. april 2003 #148 Skrevet 29. april 2003 Til deg Lotta: (og ellers de som måtte føle seg truffet) Var ikke denne tråden beregnet på alle med modellpene avatarer da? Minnie er da vel en av dem? Er jo ikke så underlig om hun lett føler seg truffet så mye trakassering det faktisk har vært av hennes person! Enhver kan vel bli litt prega av sånt kanskje? Hvorfor er du egentlig så opptatt av hvordan Minnie reagerer? Det er faktisk 10 sider med svar her!!! Hilsen Petruska som er drittlei av å lese "Minnieforfølgende" innlegg - GET A LIFE!!!
Gjest Embla s Skrevet 29. april 2003 #149 Skrevet 29. april 2003 Er det det? Dette her er en rødrev, altså en redhead... og så finnes det blårev, og sølvrev, og fjellrev.... ..en rev bak øret
Gjest Embla s Skrevet 29. april 2003 #150 Skrevet 29. april 2003 Til deg Lotta: (og ellers de som måtte føle seg truffet) Var ikke denne tråden beregnet på alle med modellpene avatarer da? Minnie er da vel en av dem? Er jo ikke så underlig om hun lett føler seg truffet så mye trakassering det faktisk har vært av hennes person! Enhver kan vel bli litt prega av sånt kanskje? Hvorfor er du egentlig så opptatt av hvordan Minnie reagerer? Det er faktisk 10 sider med svar her!!! Hilsen Petruska som er drittlei av å lese "Minnieforfølgende" innlegg - GET A LIFE!!! Enig!!
Elisjeba Skrevet 30. april 2003 #151 Skrevet 30. april 2003 Jeg antar min kvalifiserer som modellpen også. Grunnen til at jeg valgte denne avataren er at jeg elsker maleriene av Alphonse Mucha. Ellers bytter jeg avatar en gang i blant, har hatt Maid Marian i Robin Hood tegnefilmen som avatar noen ganger. Jeg er glad i Disney's klassiske tegnefilmer
ivanka Skrevet 30. april 2003 #152 Skrevet 30. april 2003 Jeg antar min kvalifiserer som modellpen også. Grunnen til at jeg valgte denne avataren er at jeg elsker maleriene av Alphonse Mucha. jeg også digger mucha!
Ignite Skrevet 30. april 2003 #153 Skrevet 30. april 2003 Ikke det at jeg på noen måte har lagt merke til dette konkret, men: Jeg ville synes at noe skurret litt dersom en person med en modellpen avatar forfektet synspunkter som at "utseende betyr ikke noe", ""naturlig" skjønnhet er best", "vi må få slutt på fokuseringen på det vakre" osv. Da sender man jo på en måte ut motstridende signaler.
ivanka Skrevet 30. april 2003 #154 Skrevet 30. april 2003 Ikke det at jeg på noen måte har lagt merke til dette konkret, men: Jeg ville synes at noe skurret litt dersom en person med en modellpen avatar forfektet synspunkter som at "utseende betyr ikke noe", ""naturlig" skjønnhet er best", "vi må få slutt på fokuseringen på det vakre" osv. Da sender man jo på en måte ut motstridende signaler. så fordi jeg sminker meg betyr det ikke at jeg regner indre egenskaper som viktigere enn ytre? ja ja. jeg får bare sende litt motstridende signaler da.
Gjest M-ling Skrevet 30. april 2003 #155 Skrevet 30. april 2003 Jeg for min del blir litt skeptisk til folk som tror de kan forstå et annet menneskes personlighet med det tungtveiende argument: hennes avatar...
Gjest Betty Blue Skrevet 30. april 2003 #157 Skrevet 30. april 2003 Jeg for min del blir litt skeptisk til folk som tror de kan forstå et annet menneskes personlighet med det tungtveiende argument: hennes avatar... Du sier noe!
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mai 2003 #158 Skrevet 1. mai 2003 Bare en liten hyllest til deg Sandman som klarer å engasjere folk i laaange tråder ! :blunke:
Gjest care Skrevet 1. mai 2003 #159 Skrevet 1. mai 2003 Bare en liten hyllest til deg Sandman som klarer å engasjere folk i laaange tråder ! :blunke:
Sandman Skrevet 1. mai 2003 Forfatter #160 Skrevet 1. mai 2003 Forøvrig savner jeg fortsatt jenter(bortsett fra hun med Hyacinth, og en del morsomme figurer/dyr), som tør å sette inn bilder av mindre pene damer.....alle avatarer MÅ liksom være så søte, vakre og deilige.... Noen som tør å bruke denne f eks? http://www.uglypeople.com/uglywomen/html/u...women-00266.htm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå