Gjest Diva Skrevet 24. april 2003 #101 Skrevet 24. april 2003 Jeg tror jeg ler meg ihjel Er dette noe som virkelig engasjerer folk her inne. Ser at flere føler trang til å snakke A. J sin sak.. A. J er en C- skuespiller fra Hollywood som er mest kjent for sin kropp, pupper og lepper. At noen synes hun er en knallbra skuespiller kan være greit. Men jeg måtte saktens le når arguemtet til E. ble slik som det ble. Er det flere som har lyst til å engasjerer seg i denne debatten - så si i fra Må bare BRY meg litt vettu Men selv om du mener at hun er en C-skuespiller, så er ikke nødvendigvis den meningen SANNHETEN / FASITEN.... Ok, skal kule ned Diva går tilbake til BB på tv
Eowyn Skrevet 24. april 2003 #102 Skrevet 24. april 2003 ??? Hva er problemet? At jeg synes AJ er en god skuespiller? Nei, jeg ler av DEG care....Skjønner ikke at du ikke kan finne på noe annet å gjøre enn å hakke på andre...At jeg valgte henne som avatar, so what? Og hvordan i huleste kan du vite hvorfor jeg valgte å ha henne som avatar? Jeg må da få lov til å synes at hun er en god skuespiller uten at du skal klage på det, eller?
Gjest care Skrevet 24. april 2003 #103 Skrevet 24. april 2003 ??? Hva er problemet? At jeg synes AJ er en god skuespiller? Nei' date=' jeg ler av DEG care....Skjønner ikke at du ikke kan finne på noe annet å gjøre enn å hakke på andre...At jeg valgte henne som avatar, so what? Og hvordan i huleste kan du vite hvorfor jeg valgte å ha henne som avatar? Jeg må da få lov til å synes at hun er en god skuespiller uten at du skal klage på det, eller?[/quote'] Utrolig hva folk gidder å hisse seg opp over
Bertha Skrevet 24. april 2003 #104 Skrevet 24. april 2003 Min avatar er MEG på godt og vondt. Jeg er en typisk ironiker, og lar folk tro hva de vil om meg. De som har såkalt "billedskjønne" avatarer som ikke er dem selv har helt klart et kompleks. I hvert fall generelt sett. Hvis ikke, innehar de en stor ironisk sans. Jeg har min helt personlige tokning om akkurat dét, og morer meg deretter
myagi Skrevet 25. april 2003 #105 Skrevet 25. april 2003 De som har såkalt "billedskjønne" avatarer som ikke er dem selv har helt klart et kompleks. Hvorfor?
Tamara Skrevet 25. april 2003 #106 Skrevet 25. april 2003 Så fordi jeg IKKE har en billedskjønn avatar, så har jeg IKKE komplekser? Tull og vås. Man trenger da virkelig ikke ha rævva full av komplekser fordi om man velger et vakkert menneske som avatar? Og INGEN skal fortelle meg hvem som er gode skuespillere eller ikke her i verden. Personlig er jeg ingen kjempefan av A.J, men det betyr da ikke at alle må mene at hun er en dårlig skuespiller. At Eowyn valgte henne fordi hun synes hun er en dyktig dame, det er nok sannheten. Ikke Care sin sannhet, heller ikke min. Men det er EOWYN sin sannhet. Og siden det faktisk er hennes avatar, er det alt som teller. Det er fryktelig mye generalisering og påstander om å vite sannheten for alle og enhver på disse sidene..
Hello Kitty Skrevet 25. april 2003 #107 Skrevet 25. april 2003 Syns nå min avatar er nokså modellpen jeg da Det er bare meg...alltid vært en Hello Kitty-jente, så det kunne ikke bli noe annet - sær som jeg er
ivanka Skrevet 25. april 2003 #108 Skrevet 25. april 2003 Hvorfor? den hadde jeg også problemer med å se logikken i...
lillen Skrevet 25. april 2003 #109 Skrevet 25. april 2003 jeg ser ingen logikk jeg heller! Synes Bridget Fonda er helt fantastisk; både pen og flink! Men det synes jeg at jeg er også!
Gjest Iselin Skrevet 25. april 2003 #110 Skrevet 25. april 2003 Herreosv. Vi kan da vel ikke begynne å psykoanalysere folk her inne på bakgrunn av avatar bildet de har valgt? (eller... hm?)!! Kanskje noen velger en vakker avatar for å skape positive vibber rundt "egen person", på samme måte som noen velger stygge/rare/morsomme av stort sett samme årsak (vise at de er morsomme, selvironiske, frekke, interessante, kloke, dype, likegyldige, etc). Hvorfor er det så vanskelig å inrømme at man har valgt bilde av en vakker dame heller enn av noe rart/stygt/morsomt? Sier folks fordommer at de som velger vakre bilder er spesielt overflatiske/selvoptatte eller at disse har utpreget dårlig selvtillit eller har det vanskelig emd seg selv? Mens de som velger morsomme avatarer er avslappede mennesker med godt humør og masse ironi?! Jeg sier bare: Cut the crap!!! (og hvorfor er det så vanskelig å innrømme at man syns Angelina er fin å hvile øyet på)?
Gjest Duchess Skrevet 25. april 2003 #111 Skrevet 25. april 2003 De som har såkalt "billedskjønne" avatarer som ikke er dem selv har helt klart et kompleks. ...Og logikken din her, Bertha, var.... ? :o
Petruska Skrevet 25. april 2003 #112 Skrevet 25. april 2003 Kan bare svare for meg selv da, men jeg valgte min avatar fordi jenta på bildet ligner meg av utseende og er også min "type". Vurderte faktisk å bruke et bilde av meg selv men det er jo ok å beholde noe anonymitet også da! Jeg vil at min avatar skal si noe om min person, så enkelt er det!
Gjest Kinga Skrevet 25. april 2003 #113 Skrevet 25. april 2003 <- Dido. Jeg skal visst likne henne. Kanskje jeg burde ha komplekser for det...he he.
Petruska Skrevet 25. april 2003 #114 Skrevet 25. april 2003 Kan forstille meg at du er lik avataren din Vibeke, bildet stemmer liksom overens med det "indre bildet" jeg har dannet meg etter å ha lest innleggene dine! Slike indre bilder stemmer ikke alltid med virkeligheten da... Kanskje fler enn meg som har dannet seg et bilde av en person man har blitt kjent med på nettet for så å se at dette krasjer totalt med virkeligheten ved et evt. møte. Jenta på avataren din er pen hun da Vibeke! Det er ikke lett å finne bilder av "normale" og mindre pene mennesker da, hvis man ikke velger en humoristisk avatar. Jeg lette etter en som jeg følte kunne representere meg selv, men jeg er noe eldre enn jenta på bildet. Hun er også penere enn meg selv om vi likner! Herregud er det så nøye da! Trodde faktisk den første avataren din var et bilde av deg selv jeg Sandman...
Gjest Hilde Skrevet 25. april 2003 #116 Skrevet 25. april 2003 Jeg er helt enig med deg, Bertha ... Nå er ikke dette ment som kritikk til de som har valgt "stjerne-bilder" - for det er helt klart ikke lett å sette inn bilde av seg selv. Jeg hadde det en kort stund, og trodde jeg hadde forvridd det til det ugjenkjennelige, men min sønn kjente meg igjen med en gang. Da fjernet jeg det Men det at man velger bilder av vakre mennesker betyr helt klart at man gjerne vil bli assosiert med noe vakkert ... Hvem av oss vil vel ikke det ? Selv har jeg stor sans for de som tør sette inn bilder av seg selv - men også de som velger bilder utifra et humoristisk/ironisk syn. Jeg har også lurt på om Sandman bruker bilde av seg selv - gjør du det? Det hadde jo vært litt kjekt om vi alle hadde brukt bilder av oss selv - det hadde ihvertfall blitt litt mer personlig - men kanskje litt lite innlegg under "Seksualitet" ? Og kanskje litt ferre "utskjellingsinnlegg" ?
ivanka Skrevet 25. april 2003 #117 Skrevet 25. april 2003 skulle gjerne brukt bilde av meg selv... hvis jeg bodde f.eks i new zeeland og det var liten sjanse for å treffe på noen av dere på gata... eller frederikkeplassen...
Joplaya Skrevet 25. april 2003 #118 Skrevet 25. april 2003 Tror det er du mr Sandman som er redd damene bak avatarene ikke lever opp til dine forventninger i rl
CumGrandSalis Skrevet 25. april 2003 #119 Skrevet 25. april 2003 Jeg fant omsider avataren som er mest lik meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå