xeyes Skrevet 24. april 2003 #82 Skrevet 24. april 2003 Lurte litt på det der skjønner du.. om det var bilde av en modell eller noe... Synes du er skikkelig lekker da!!! :Hehe: Ehm.. :oops: :oops: Takk.. :oops:
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. april 2003 #83 Skrevet 24. april 2003 Avataren min for tida er av meg selv. Bildet er nokså uklart, så jeg er ikke redd for å bli gjenkjent hm. pleide å ha et bilde av meg selv med photshop ugjenkjennelighetsfilter. men det var litt dystert og morbid liksom. liker det syrlige uttrykket til den dama her Liker avataren din, nesten prikklik mamma da hun var ung :D
Eowyn Skrevet 24. april 2003 #84 Skrevet 24. april 2003 Care, jeg synes A.Jolie er en god skuespiller, bryr meg ikke noe om hvor kjent hun er eller ikke. :blunke: Myagi, "girl interrupted" er en kjempebra film, en av mine favoritter.
ivanka Skrevet 24. april 2003 #85 Skrevet 24. april 2003 Care, jeg synes A.Jolie er en god skuespiller, bryr meg ikke noe om hvor kjent hun er eller ikke. :blunke: Myagi, "girl interrupted" er en kjempebra film, en av mine favoritter. visstnok skremte angelina vannet av winona under innspillingen.
Gjest care Skrevet 24. april 2003 #86 Skrevet 24. april 2003 Care, jeg synes A.Jolie er en god skuespiller, bryr meg ikke noe om hvor kjent hun er eller ikke. :blunke: Myagi, "girl interrupted" er en kjempebra film, en av mine favoritter. Jo, hun er jo kjent, men ikke for sine skuespilleferdigheter. Måtte bare le, når du da mente at det var derfor du valgte henne.
myagi Skrevet 24. april 2003 #87 Skrevet 24. april 2003 visstnok skremte angelina vannet av winona under innspillingen. Hun gikk vissst så inn i rollen at hun måtte legges inn etterpå! :o
Tamara Skrevet 24. april 2003 #88 Skrevet 24. april 2003 Jeg ler meg ihjel!! At det går ann å snu et uskyldig spørsmål om avaterer til denne smørja her, det er helt utrolig. Jeg har en avatar jeg selv synes er søt. Ferdig med det. En liten tanke til dere som driver disse sidene: I veldig, veldig mange av trådene her inne må dere ut og slette, fordi reglene deres er ekstremt strenge. Synes dere ikke det er på tide å forandre på noe? Enten gjøre dette til et lukket forum for de brukerne som er pene og pyntelige, eller kanskje slakke litt på reglene? Det er ganske kjedelig å lese en tråd der halvparten av innleggene er slettet, fordi noen mener de (Gud forby!!) avviker litt fra tema....
Gjest Starya Skrevet 24. april 2003 #89 Skrevet 24. april 2003 Jeg tror egentlig ikke alternativet er å foretrekke. Og det er jo heldigvis slik at det er mange ulike forum på nettet, der er alltids noen med regler som passer den enkelte. Jeg er medlem av flere, og velger etter humør..
Gjest Diva Skrevet 24. april 2003 #90 Skrevet 24. april 2003 Jo, hun er jo kjent, men ikke for sine skuespilleferdigheter. Måtte bare le, når du da mente at det var derfor du valgte henne. Jamen,- selv om noen mener at hun ikke er en flink skuespiller, betyr det vel ikke dermed at hun er en dårlig skuespiller ? At Eowyn synes hun er en flink skuespiller er da opp til henne ? Ingen sitter da på fasiten, selv ikke Hollywood kritikerne. Trodde det var en sak om smak og behag jeg, og ikke hva som var riktig fra kritikere og andre synseres side... Men kanskje jeg tar feil ? Beklager avsporingen forøvrig, følte bare for et lite innspill.
Gjest care Skrevet 24. april 2003 #91 Skrevet 24. april 2003 Jamen,- selv om noen mener at hun ikke er en flink skuespiller, betyr det vel ikke dermed at hun er en dårlig skuespiller ? At Eowyn synes hun er en flink skuespiller er da opp til henne ? Ingen sitter da på fasiten, selv ikke Hollywood kritikerne. Trodde det var en sak om smak og behag jeg, og ikke hva som var riktig fra kritikere og andre synseres side... Men kanskje jeg tar feil ? Beklager avsporingen forøvrig, følte bare for et lite innspill. Jeg tror jeg ler meg ihjel Er dette noe som virkelig engasjerer folk her inne. Ser at flere føler trang til å snakke A. J sin sak.. A. J er en C- skuespiller fra Hollywood som er mest kjent for sin kropp, pupper og lepper. At noen synes hun er en knallbra skuespiller kan være greit. Men jeg måtte saktens le når arguemtet til E. ble slik som det ble. Er det flere som har lyst til å engasjerer seg i denne debatten - så si i fra
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #93 Skrevet 24. april 2003 Mitt avetar er meg, helt sant jeg lyver :-? det er bare deilige Viggo Mortensen fra Ringenes Herre han er sexy og se på, liker det jeg :D
Litago Skrevet 24. april 2003 #94 Skrevet 24. april 2003 Min avatar er også en modell. For melk av alle ting! Jeg har valgt denne billedskjønne modellen fordi jeg er billedskjønn. Og vakker. Og perfekt. Og intelligent. Og ku. Faktisk så er det meg på avataren. Helt sant!
Arwen Skrevet 24. april 2003 #95 Skrevet 24. april 2003 Mitt avetar er meg, helt sant jeg lyver :-? det er bare deilige Viggo Mortensen fra Ringenes Herre han er sexy og se på, liker det jeg :D avatar, og hvem er du egentlig?
bare meg 79 Skrevet 24. april 2003 #96 Skrevet 24. april 2003 OK, sorry avatar :oops: Glemte og logge meg på :oops: Ivrig etter og skrive her, vet du!!!
Arwen Skrevet 24. april 2003 #97 Skrevet 24. april 2003 OK' date=' sorry avatar :oops: Glemte og logge meg på :oops: Ivrig etter og skrive her, vet du!!! Ok var ikke vondt ment assa
Veslejenta Skrevet 24. april 2003 #98 Skrevet 24. april 2003 Jeg valgte denne avataren fordi jeg syntes den passa meg jeg. Men det hadde kanskje ikke så mye med saken å gjøre om pene avatarer siden angelica ikke er sååå pen.
Arwen Skrevet 24. april 2003 #100 Skrevet 24. april 2003 Du har veldig søt avAtar er det deg? selvfølgelig er det meg, trodde du noe annet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå