Tusenfryd Skrevet 23. april 2003 #61 Skrevet 23. april 2003 Det var da voldsomt som det tok av her da! Jeg har slettet en hel del innlegg her nå, noen ser dere, andre er bare fjernet i sin helhet. Hold dere til temaet, la meg slippe å stenge hele tråden. Dere som tok av nå, er så rutinerte her at dette vet dere godt.
waco Skrevet 23. april 2003 #62 Skrevet 23. april 2003 Svært så nærtagende mordatorene er idag.....? Litt uskyldig moro for å spre godt humør og glede er visst ikke lov.... kanskje fordi sola skinner? Waco
MarianneE Skrevet 23. april 2003 #63 Skrevet 23. april 2003 holde fast i hyacinth. jeg digger henne og skulle ønske hun var min nabo Eh.....med konserter på kjøpet? He he he.....digger henne jeg, og!
Maz^ Skrevet 23. april 2003 #65 Skrevet 23. april 2003 Hmm... Nicole Kidman, sammen med mesteparten av verdens skuespillere, er relativt "modellpen" som det her refereres til, men det er ikke derfor jeg har valgt et bilde av henne som avatar. Grunnen? Hun er en topp skuespiller som jeg, pga hennes skuespillerske talent, respekterer! Se bare på "The others" som hun spilte i, glimrende skuespill!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #66 Skrevet 23. april 2003 Jaja, jeg har nå mitt eget øye som avatar jeg.. Spørs hvor lenge det varer.. Tenker ikke så mye over avatarene til folk jeg..Noen er jo morsomme:-) Slike som SexySadie sin, og Diva, Lisle osv osv osv..
ivanka Skrevet 23. april 2003 #67 Skrevet 23. april 2003 hm. pleide å ha et bilde av meg selv med photshop ugjenkjennelighetsfilter. men det var litt dystert og morbid liksom. liker det syrlige uttrykket til den dama her, dessuten ligger det en spesiell historie bak akkurat dette bildet og min forbindelse til det. men den vil jeg ikke fortelle. lite flatterende for alle involverte parter. men det er ikke fordi jeg ikke er pen selv at jeg har en modell som avatar. ikke noe gæærnt med utseendet mitt, men jeg vil ikke at en av dere skal kjenne meg igjen på gata som den gale dama fra kg heller...
Eowyn Skrevet 23. april 2003 #68 Skrevet 23. april 2003 Jeg har valgt å bruke avatar med bilde av A.Jolie fordi hun er en glimrende skuespiller. Tenkte ikke akkurat over om hvorvidt hun er pen eller ikke...
Gjest Mel Skrevet 23. april 2003 #69 Skrevet 23. april 2003 <-- Er denne modellpen, Sandman? Oioioioi!! :o Jeg har henne fordi jeg digger rødt, og fordi hun så litt kul ut. Matcher meg godt vet du, ha-ha. Men, du... Betyr teorien din at alle de med stygg avatar er modellpene "på årntli'" eller? How u doin', Sandman?
Gjest eminel Skrevet 23. april 2003 #70 Skrevet 23. april 2003 Jeg har ikke bilde av en modell - dette er meg Skulle gjerne sett sånn ut i real life ja
Milo Minderbinder Skrevet 23. april 2003 #71 Skrevet 23. april 2003 Hva med sånne som meg da? Som faktiske ER modellpene??? Milo
Gjest care Skrevet 24. april 2003 #72 Skrevet 24. april 2003 Jeg har valgt å bruke avatar med bilde av A.Jolie fordi hun er en glimrende skuespiller. Tenkte ikke akkurat over om hvorvidt hun er pen eller ikke... En liten digresjon!! Hun er akkurat ikke kjent for sine skuespillertalenter
Gjest Starya Skrevet 24. april 2003 #73 Skrevet 24. april 2003 Ok, jeg gir meg. Etter en del selvransakelse har jeg valgt å bruke en avatar som er identisk med meg selv.
Gjest Kira Skrevet 24. april 2003 #74 Skrevet 24. april 2003 Er det ikke min pene, nydelige og usedvanlige avatar han snakker om, da?
Gjest Hilde Skrevet 24. april 2003 #75 Skrevet 24. april 2003 Jeg ler meg ihjel - hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd at Sandman og Minnie var ansatt av Gry for å trekke folk til Kvinneguiden. Stå på... det er en fornøyelse å lese diskusjoner hvor dere er med. Hyacinth & Onslow ... to av mine favoritter både her og på TV
ivanka Skrevet 24. april 2003 #76 Skrevet 24. april 2003 kanskje det er gry som er sandman og milla. og waco.
Gjest Noldus Skrevet 24. april 2003 #77 Skrevet 24. april 2003 Av med hatten! Dette er det bilde i verden som ligner mest på meg, bortsett fra at jeg har ikke krøller og grått hår.
myagi Skrevet 24. april 2003 #78 Skrevet 24. april 2003 En liten digresjon!! Hun er akkurat ikke kjent for sine skuespillertalenter Girl interrupted! Jolie gjør en bra jobb!
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2003 #79 Skrevet 24. april 2003 kanskje det er gry som er sandman og milla. og waco. Flere som spekulerer ser jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #80 Skrevet 24. april 2003 Girl interrupted! Jolie gjør en bra jobb! eh, joda visst gjør hun det, men... vel...hallo....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå