MarianneE Skrevet 22. april 2003 #21 Skrevet 22. april 2003 Ute etter og få stengt nok en tråd, Minnie? En ting er ihvertfall sant: Sandman mener ikke min avatar! Søppelbøtta, asså...........
Sandman Skrevet 22. april 2003 Forfatter #22 Skrevet 22. april 2003 Som de fleste mannlige brukerene på KG tror Sandman at KG-debattantene er en haug med feite burugler som skaper seg liksom-liv. Minnie Nå får du roe deg litt da... De kvinnelige deltagerne representerer et snitt av befolkningen, både hva gjelder personlighet og utseende. Å tillegge meg andre meninger enn det, sier jo noe om dine "kvaliteter"... ...med 3000 brukere, så risikerer man til og med å få slike som deg her...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #24 Skrevet 22. april 2003 Hyasinth Bucket (spelled Bouquet) Veldig bra Lisle. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #25 Skrevet 22. april 2003 Hvorfor er det så mye bedre å ha et stygt bilde enn et pent bilde som avatar? De aller færreste har bilde av seg selv, det vet da alle. Hvis jeg bruker en topp modell som avatar tror jeg ikke at alle her tror jeg er så pen, vel! Når jeg velger avatar velger jeg et bilde jeg liker og som jeg synes er trivelig og som på en eller annen måte kan representere noe ved meg, det behøver jo ikke nødvendigvis være utseendet, men kanskje heller noe annet ved personen bak bildet!
Sandman Skrevet 22. april 2003 Forfatter #26 Skrevet 22. april 2003 Se på avataren til Lisle! L-B Herlig selvironisk! Nesten synd at lisle har tatt den i bruk, den burde vært forbeholdt noen annen...som bl a rapporterer litt fra sine "Candle Light Supper", og som forøvrig strever like desperat og bevisst som Hyacinth... Jeg var faktisk inne på tanken å benytte Onslow som avatar for en tid siden, jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #29 Skrevet 22. april 2003 Hvem vet - noen bruker stygge avatarbilder fordi de er så selvironiske. Kanskje dette gjelder for de som bruker vakre ditto også!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #30 Skrevet 22. april 2003 som bl a rapporterer litt fra sine "Candle Light Supper", og som forøvrig strever like desperat og bevisst som Hyacinth... Går utifra at du sikter til middagen jeg holdt Påskeaften- når du sier at du ikke er ute etter meg- hvorfor skriver du da slike ting som dette? Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #32 Skrevet 22. april 2003 min avatar er jo helt lekker jo... Nydelig, like velduftende som ett glass suragurk som har stått ute i solen i 7-8 timer. Minnie
Sandman Skrevet 22. april 2003 Forfatter #33 Skrevet 22. april 2003 Går utifra at du sikter til middagen jeg holdt Påskeaften- når du sier at du ikke er ute etter meg- hvorfor skriver du da slike ting som dette? Minnie Jøss...alle her skjønte at det ikke var deg jeg mente....følger du ikke med, rundt omkring her....? DU kan da vel ikke oppfylle noen som helst kriterier for å bli asossiert med Hyacinth??? Eller...??
Gjest sexysadie Skrevet 22. april 2003 #34 Skrevet 22. april 2003 Dere skal få krangle så mye dere gidder: Avataren min slår alle de andres ned i støvlene uansett den da!!
Gjest Diva Skrevet 22. april 2003 #35 Skrevet 22. april 2003 Det er jeg helt enig i, Sexysadie :D Den er råbra!
Gjest sexysadie Skrevet 22. april 2003 #36 Skrevet 22. april 2003 Diva Takk! Din e steinbra den å da!
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2003 #37 Skrevet 22. april 2003 Avataren min - likner ikke meg IRL selvsagt, men jeg syns den passer meg likevel...Vet ikke helt hvorfor - falt for den med ett jeg så den, og den kommer alltid til å være KVERULA!
Sandman Skrevet 22. april 2003 Forfatter #38 Skrevet 22. april 2003 Dere skal få krangle så mye dere gidder: Avataren min slår alle de andres ned i støvlene uansett den da!! Avataren din er morsom, den minner meg om en gang søstra mi sang på karaoke, ganske smådrita... i et instrumentalt parti snudde hun seg mot publikum og gjorde akkurat det avataren din gjør...
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #39 Skrevet 22. april 2003 JEg føler på mange måter at avataren min er meg. Uttrykksfull, velproporsjonert og samtidig rimelig nøytral. Den er valgt ut etter en lang tankeprosess, der både Guffen og Ted (helten fra Sølvpilen) falt ut i semifinalen.
Gjest care Skrevet 22. april 2003 #40 Skrevet 22. april 2003 Håper ingen føler seg "truffen" av min skjønnhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå