Mann 40 Skrevet 2. mai 2003 #181 Skrevet 2. mai 2003 Det er så mye ironi for tiden, umulig å vite når folk mener det de sier.
Anglofil Skrevet 2. september 2003 #182 Skrevet 2. september 2003 Hei hei! Nå har jo ikke jeg noen modell som avataren min,men min avatar passer til den jeg er som person.Jeg nemlig karatekidgirl....*GF*... Dvs at jeg trener karate og har gjort det en god stund. (Slik jeg skrev i innlegget "Hvorfor har dere modeller som avartarer?") Klemz fra:
jordbær Skrevet 2. september 2003 #183 Skrevet 2. september 2003 Fordi jeg ser OPP til miss piggy! Så det så!
Anglofil Skrevet 25. november 2004 #184 Skrevet 25. november 2004 Min avatar er ingen modell, og jeg skifter den heller ikke ut; jeg ELSKER min avatar . Mvh Yvonne
Gjest Lilleulv Skrevet 25. november 2004 #185 Skrevet 25. november 2004 Det er svært mange av jentene her, som finner seg vakre modellansikter, og legger inn som avatarer. Hvorfor gjør dere det...? Utseeende-snittet på KG-deltagerne, er vel omtrent lik virkeligheten "der ute"...? Noen har morsomme små figurer da, det er greit, men hvorfor kan ikke dere "vakre" være litt mer selvironiske, og bruke litt mer humor i avatarvalget..? Er valget bevisst...? ...alle skjønner jo at dere ønsker å framstå som "pene", men jeg skjønner ikke helt hvorfor...? Hatten av for den jenta som først tør å legge ut ei stygg dame som avatar! Jeg har hatt ekte bilde av meg selv som avatar stort sett hele tiden (akkurat nå har jeg funnet meg en jule-avatar da men...) Er det litt hattan av for meg da eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå