Gå til innhold

Tegn på at han kan være interessert

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nila_*
Skrevet

Jeg har en fyr på god gli. Vi har pratet en del fram og tilbake i 1 års tid nå.. Vi bor begge på to forskjellige steder, men kommer i fra samme sted, så ses bare når vi er hjemme på ferie..

Jeg liker han veldig godt, men aner ikke hvor jeg har han henn. Har ikke lyst til å spørre han direkte heller... :sjenert: Vi har hatt sex 4 ganger, og jeg synes det har vært heaven da, men er usikker på hva han mener om det, men han har sagt at det var deilig da... :) Jeg trodde jeg bare var kåt på han til og begynne med ,men merker nå at jeg føler mer for han etter jeg hadde sex med han.. Vi jenter gjør vel fort det? :lur:

Vi sender litt meldinger og sånn fram og tilbake, men jeg vet ikke jeg.. Noen ganger svarer han ikke og andre ganger gjør han det. Han har også tatt initiativ selv til å ta kontakt med meg. En gang sa han på melding etter vi hadde pratet:" Vi prates vel en dag:D, sov godt og drømm søtt" Det var sist jeg hørte fra han på søndag. Men jeg har så lyst til å sende han melding nå og spørre om vi skal finne på noe nå.. Åå, men vil ikke mase heller da :skravle:

He is so damn fine :rødme:

Hva tror dere om dette her? Kan han være mer interessert enn bare sexen?

Skal jeg vente med å fyre av en melding til?

Noen som har noen forslag til tegn som kan tyde på at han er interessert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du må nok ta saken i egne hender ser det ut til. Noen menn bare venter det ann.. de venter på at jenta skal ta kontakt og vise interesse .

Skrevet

Syns egentlig det høres mest ut som om han bare vil holde deg passe interessert sånn at han kan ha sex med deg når han har lyst... Hvis dere har hatt kontakt i et år uten at det har blitt noe mer, så er det nok ikke noe mer. Altså, man vet det som oftest når noen er interessert, så han vet nok hvor han har deg. Tror jeg, da...

Skrevet
Syns egentlig det høres mest ut som om han bare vil holde deg passe interessert sånn at han kan ha sex med deg når han har lyst... Hvis dere har hatt kontakt i et år uten at det har blitt noe mer, så er det nok ikke noe mer. Altså, man vet det som oftest når noen er interessert, så han vet nok hvor han har deg. Tror jeg, da...

høres ikke ukjent ut! de gjør det.. "holder deg varm" så de har noen!

Skrevet

Synes også det høres slik ut. Har møtt et par sånne. :)

Skrevet

Oh yes, høres veldig ut som det kan være noe sånt... Nettopp vært borti det samme selv. Ble grundig lurt kan man si, dum som jeg var :forvirret:

Skrevet

ja ,er enig...bare lurer på...har han bedt deg på noe,invitert deg ut på noe?har du sagt nei da?bare hopp i det og si at du liker han kjempegodt,facw to face....så får du nok et svar

Skrevet

Sa han vi prates vel en dag? den var ikke så bra......hadde han vært intr.hadde han ikke sagt noe om det, eor han vet atbhan vil ha kontkt...nei,nå må du spørre ham ut!mann deg opp!be han på en kopp kaffe eller noe

Gjest Gjest_Nila_*
Skrevet

Han bedte meg med på Tusenfryd i sommer. Det var koselig, men han fikk seg en annen kjæreste noen uker etterpå.. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg dro hjem til Oslo og begynte å studere igjen. Nå som det er slutt med kjæresten hans, har han vist interesse for meg... Men høres kanskje litt ut som dere sier at han bare skal holde meg varm....

Skal spørre hva han vil en dag jeg!!

Skrevet

ok,bra,jeg ville spurt:liker du meg mye?hvor ofte tenker du på meg...?

Skrevet

Si at du foretrekker ærlighet, og gjerne vil vite om dette i det hele tatt har en sjans for å gå noen vei. At du ikke er ute etter "gøy" lenger men leter etter noe seriøst. Er han bare ute etter tull, så får du vite det da. Da har du advart han, og han skjønner at det ikke er noe vits i å prøve å bare ha det litt moro med deg. Er han derimot interessert, bare ikke helt klart for noe seriøst, men altså interessert/ nysgjerrig, så kommer han hvertfall til å avkrefte at han ikke bare er ute etter et ligg. Forhåpentligvis :P

Skrevet

Bare 1 vei å finne ut det på, møt han på ett nøytralt sted, gjør noe som ikke kan tolkes som seksuellt.

Ta deg sammen å fokuser på annet enn sex når du er med han, og vær bestemt på null kroppskontakt.

Rett og slett fjern sex-delen, og vips er han kastet av pinnen.

Enten vil han ha deg mer, å bli usikker på hvorfor du er så daim fin, -eller han dumper deg sakte men sikkert fordi han ikke fikk som han hadde planlagt.

Menn tar jo det lille de får, å spørr heller om mer enn å kreve sex, for da blir de jo avslørt. Noen har lurt sånne menn til å tro at vi jenter ikke oppdager at; Dæven, han lurer meg i en felle jo.

Ord og handling er 2 forskjellige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...